Raport ze sprzedaży dla szefa potrzebny na wczoraj? Z tabelą przestawną przygotujesz czytelny raport dużych danych sprzedażowych bez większych problemów i zaoszczędzisz dużo czasu. A twój szef będzie miał więcej cennego czasu na analizę i wyciągnięcie istotnych wniosków.

Tabela Przestawna - doskonały pomocnik do szybkiej analizy sprzedaży

Tworzenie tabeli przestawnej

Tabela przestawna w szybki sposób podsumuje duże ilości danych, przestawiając je w określonym przez nas układzie.

Struktura danych, na podstawie których będziemy tworzyć tabele przestawne, musi spełniać kilka podstawowych zasad. Ważne, aby nazwy kolumn były unikatowe. Wartości w poszczególnych wierszach/kolumnach powinny być spójne. Powinniśmy unikać pustych komórek – jeśli w danym miejscu wartość jest zerowa, to umieszczamy w niej „0”.

Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Pobierz pliki:

Źródło: Informacja Zarządcza nr 1/2016

Zobacz również

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?
  • Czym jest CLTV?
  • Jak sprawdzić, ile tak naprawdę wart jest konkretny klient?
  • Jak zwiększać wartość klienta w B2B?
Czytaj więcej

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien
  • Na jakie pytania dotyczące klientów i sprzedaży handlowcy mogą pomóc odpowiedzieć marketingowcom?
  • Jakie pytania z obszarów związanych z marketingiem sprzedawcy powinni zadawać klientom?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama