Raport ze sprzedaży dla szefa potrzebny na wczoraj? Z tabelą przestawną przygotujesz czytelny raport dużych danych sprzedażowych bez większych problemów i zaoszczędzisz dużo czasu. A twój szef będzie miał więcej cennego czasu na analizę i wyciągnięcie istotnych wniosków.

Tabela Przestawna - doskonały pomocnik do szybkiej analizy sprzedaży

Tworzenie tabeli przestawnej

Tabela przestawna w szybki sposób podsumuje duże ilości danych, przestawiając je w określonym przez nas układzie.

Struktura danych, na podstawie których będziemy tworzyć tabele przestawne, musi spełniać kilka podstawowych zasad. Ważne, aby nazwy kolumn były unikatowe. Wartości w poszczególnych wierszach/kolumnach powinny być spójne. Powinniśmy unikać pustych komórek – jeśli w danym miejscu wartość jest zerowa, to umieszczamy w niej „0”.

Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Pobierz pliki:

Źródło: Informacja Zarządcza nr 1/2016

Zobacz również

Dane ‑ najcenniejszy surowiec fintechów

Dane - najcenniejszy surowiec fintechów
  • Co to jest Big Data i jak fintechy analizują dane?
  • Czy to nowy „must have” w branży finansowej?
  • Kto korzysta z analizy dużych agregatów danych i dla kogo one są bezpośrednio przeznaczone?
  • Jak wygląda w praktyce przykład zintegrowanych działań marketingu sprzedaży i Big Data?
Czytaj więcej

Segmentacja RFM za pomocą Excela

Segmentacja RFM za pomocą Excela
  • Dla kogo przeznaczona jest analiza RFM?
  • W jaki sposób przeprowadzić segmentację w Excelu?
  • Jak zinterpretować wyniki segmentacji?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama