W biznesie niezawodna komunikacja z klientami jest jednym z najważniejszych czynników, które wpływają na zainteresowanie produktem lub usługą firmy. Co najważniejsze: przynosi ona wymierne korzyści.

Telefonia internetowa w służbie sprzedaży

W epoce, w której liczba kanałów i narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w organizacjach nieustannie rośnie, trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, odpowiadający na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz bardziej skutecznego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami. Odpowiednio dobrane narzędzia umożliwiają uporządkowanie i ujednolicenie przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także uelastycznienie pracy związanej z mobilnością.

Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?

Jak liczyć wartość klienta (CLTV) w B2B?
  • Czym jest CLTV?
  • Jak sprawdzić, ile tak naprawdę wart jest konkretny klient?
  • Jak zwiększać wartość klienta w B2B?
Czytaj więcej

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien

Czego sprzedawca nie mówi marketerowi, a powinien
  • Na jakie pytania dotyczące klientów i sprzedaży handlowcy mogą pomóc odpowiedzieć marketingowcom?
  • Jakie pytania z obszarów związanych z marketingiem sprzedawcy powinni zadawać klientom?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama