W biznesie niezawodna komunikacja z klientami jest jednym z najważniejszych czynników, które wpływają na zainteresowanie produktem lub usługą firmy. Co najważniejsze: przynosi ona wymierne korzyści.

Telefonia internetowa w służbie sprzedaży

W epoce, w której liczba kanałów i narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w organizacjach nieustannie rośnie, trafny dobór rozwiązań komunikacyjnych, odpowiadający na potrzeby przedsiębiorstwa, jest niezwykle istotny dla jego prawidłowego funkcjonowania oraz bardziej skutecznego dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami. Odpowiednio dobrane narzędzia umożliwiają uporządkowanie i ujednolicenie przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także uelastycznienie pracy związanej z mobilnością.

Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Dane ‑ najcenniejszy surowiec fintechów

Dane - najcenniejszy surowiec fintechów
  • Co to jest Big Data i jak fintechy analizują dane?
  • Czy to nowy „must have” w branży finansowej?
  • Kto korzysta z analizy dużych agregatów danych i dla kogo one są bezpośrednio przeznaczone?
  • Jak wygląda w praktyce przykład zintegrowanych działań marketingu sprzedaży i Big Data?
Czytaj więcej

Segmentacja RFM za pomocą Excela

Segmentacja RFM za pomocą Excela
  • Dla kogo przeznaczona jest analiza RFM?
  • W jaki sposób przeprowadzić segmentację w Excelu?
  • Jak zinterpretować wyniki segmentacji?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama