Analizując badania prowadzone wśród sprzedawców, można jasno określić, że najwyższą wartość dla zespołów sprzedażowych mają ci menedżerowie, którzy potrafią skłonić do myślenia oraz wykazują się innowacyjnością w ustalaniu procesów sprzedażowych i rozwoju karier zawodowych poszczególnych członków zespołu. A jakie zachowania menedżera demotywująco wpływają na zespół?
Menedżer powinien być najbardziej kreatywnym członkiem zespołu sprzedażowego, stanowić przykład trzeźwej oceny potencjału klienta i odpowiadać za rozwój zawodowy podwładnych przez aktywny udział w sprzedaży. Sprzedawcy mają prawo do dobrego menedżera, starajmy się ich wspierać, a nie być dodatkowym problemem, z którym muszą zmagać się w codziennej rzeczywistości.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.