Aby osiągać wysokie wyniki sprzedażowe, potrzeba nie tylko umiejętności przekonywania innych. Równie ważna jest umiejętność właściwego zarządzania czasem i organizacji dnia sprzedaży.
Jako trener mam okazję nie tylko rozmawiać z handlowcami podczas szkoleń, ale także obserwować ich w codziennej pracy. Gdy spada sprzedaż lub zespół nie spełnia oczekiwań, pierwszą myślą jest chęć przeszkolenia ludzi z zamykania sprzedaży czy też tworzenie kolejnych programów motywacyjnych. Tymczasem wielu handlowców nie ma szans na pełne wykorzystanie potencjału i umiejętności, ponieważ… marnują czas pracy na mnóstwo nieefektywnych i bezcelowych działań.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.