Jeśli w Twoim zespole są handlowcy, którzy mają problem z finalizowaniem transakcji, przeanalizuj z nimi etapy procesu sprzedaży, aby dotrzeć do ich przyczyny. A co najważniejsze, pomóż im wygenerować pomysły na nowe rozwiązania, które wzmocnią ich działania handlowe.

Pozostaje tylko pytanie – w jaki sposób wyciągnąć wnioski, tak aby powstałe dzięki nim pomysły można było łatwo przełożyć na praktyczne działania podnoszące poziom sprzedaży w Twoim zespole? W tym artykule opiszę narzędzie CLIF, które szczegółowo analizuje ważne z pespektywy klienta elementy składowe procesu sprzedaży, a także pomaga wygenerować, a następnie wybrać z puli rozwiązań te, które mają największą szansę na wyeliminowanie problemu niesfinalizowanych transakcji. Narzędzie to warto stosować do analizy długich, złożonych procesów sprzedaży, wspólnie z całym zespołem. Dzięki temu dostajemy dodatkową wartość w postaci zebrania kilku perspektyw, które mogą dać nam pełen obraz sytuacji.

Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
  • Jak tworzyć treści wideo odpowiadające na potrzeby odbiorców?
  • Dlaczego w dziale sprzedaży nie powinno się uciekać od prezentacji treści w formie filmów wideo?
  • Czy firma powinna przygotowywać takie treści samodzielnie, czy lepiej powierzyć to zadanie profesjonalistom?
Czytaj więcej

Błazen, król czy rycerz?

Błazen, król czy rycerz?
  • Czy podejmując decyzję, działamy w pełni świadomie?
  • Jak myślenie symboliczne wpływa na komunikację w firmie?
  • W jaki sposób wykorzystać metafory, by uniknąć autosabotaży i zwiększyć zawodową skuteczność?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama