Trudne rozmowy: Gdy handlowiec obieca klientowi nierealne warunki współpracy.

To nie była przyjemna rozmowa telefoniczna z ważnym dla firmy klientem. Usłyszałeś coś o „totalnym braku profesjonalizmu”, „niepoważnym traktowaniu stałych partnerów” i „całkowitej utracie wiarygodności w jego oczach”. Okazało się, że jeden z twoich lepszych handlowców zaoferował mu warunki współpracy, na które twoja firma nie może sobie pozwolić. Klient uznał to za wystarczający pretekst do zakończenia współpracy. Nie bez powodu jesteś zły na swojego pracownika. Jego nieodpowiedzialność naraziła firmę na straty, a ciebie – na konieczność „odkręcania” sytuacji. Twoje zdenerwowanie potęguje fakt, że w najbliższym czasie czeka cię kolejna niezbyt komfortowa rozmowa – tym razem z podwładnym. Jak się do niej przygotować?

Pozostałe 86% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
  • Jak tworzyć treści wideo odpowiadające na potrzeby odbiorców?
  • Dlaczego w dziale sprzedaży nie powinno się uciekać od prezentacji treści w formie filmów wideo?
  • Czy firma powinna przygotowywać takie treści samodzielnie, czy lepiej powierzyć to zadanie profesjonalistom?
Czytaj więcej

Błazen, król czy rycerz?

Błazen, król czy rycerz?
  • Czy podejmując decyzję, działamy w pełni świadomie?
  • Jak myślenie symboliczne wpływa na komunikację w firmie?
  • W jaki sposób wykorzystać metafory, by uniknąć autosabotaży i zwiększyć zawodową skuteczność?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama