• Jak wprowadzić zespół sprzedażowy na nowe tory działania?
  • Jak zdefiniować najszybsze źródła pieniędzy dla firmy?
  • Czym jest silnik sprzedażowy (Sales Engine)?

Najbardziej oczywistą sytuacją, w której następuje „nowe otwarcie” w zespole sprzedażowym, jest zmiana na stanowisku szefa sprzedaży. Jednak można sobie wyobrazić co najmniej kilka innych przyczyn, dla których w dziale sprzedaży trzeba przeprowadzić takie zmiany. Zapraszam do analizy metodyki pracy interim menedżera w randze szefa sprzedaży, który ma za zadanie osiągać wyższe rezultaty w firmie klienta.

„Aby osiągnąć to, czego nie masz – zacznij robić rzeczy, których nie robiłeś”. Na całe życie zapamiętam to przeczytane lata temu zdanie. Wejście na zupełnie inną ścieżkę działania to niezwykle trudne wyzwanie. Warto więc mieć mapę, która zaprowadzi nas do celu. Poniżej prezentuję trzyetapowy plan działania:

  • Koncentracja na modelu pracy i wynikach sprzedażowych – punkty 1–6.
  • Określanie procesów oraz udrażnianie i upraszczanie kwestii operacyjnych – punkt 7.
  • Weryfikacja oraz zredefiniowanie obszarów makro – punkty 8–9.

Kolejność tych etapów może, ale nie musi mieć znaczenia.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Plotka w firmie – walka z wiatrakami?

Czytaj więcej

Jak badać potrzeby szkoleniowe handlowców?

Czytaj więcej

Jak walczyć z własną demotywacją?

SS_48_64.jpg
  • Jak wykorzystać model „złotego kręgu” w poszukiwaniu własnej motywacji?
  • Dlaczego tak istotne jest codzienne „ostrzenie piły”?
  • W jaki sposób dbać o automotywację?
Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama