• Jak wprowadzić zespół sprzedażowy na nowe tory działania?
  • Jak zdefiniować najszybsze źródła pieniędzy dla firmy?
  • Czym jest silnik sprzedażowy (Sales Engine)?
Nowe otwarcie w dziale sprzedaży

Najbardziej oczywistą sytuacją, w której następuje „nowe otwarcie” w zespole sprzedażowym, jest zmiana na stanowisku szefa sprzedaży. Jednak można sobie wyobrazić co najmniej kilka innych przyczyn, dla których w dziale sprzedaży trzeba przeprowadzić takie zmiany. Zapraszam do analizy metodyki pracy interim menedżera w randze szefa sprzedaży, który ma za zadanie osiągać wyższe rezultaty w firmie klienta.

„Aby osiągnąć to, czego nie masz – zacznij robić rzeczy, których nie robiłeś”. Na całe życie zapamiętam to przeczytane lata temu zdanie. Wejście na zupełnie inną ścieżkę działania to niezwykle trudne wyzwanie. Warto więc mieć mapę, która zaprowadzi nas do celu. Poniżej prezentuję trzyetapowy plan działania:

  • Koncentracja na modelu pracy i wynikach sprzedażowych – punkty 1–6.
  • Określanie procesów oraz udrażnianie i upraszczanie kwestii operacyjnych – punkt 7.
  • Weryfikacja oraz zredefiniowanie obszarów makro – punkty 8–9.

Kolejność tych etapów może, ale nie musi mieć znaczenia.

Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Konflikty w zespole ‑ przyczyny i rozwiązania

Konflikty w zespole - przyczyny i rozwiązania
  • Dlaczego rozwój umiejętności relacyjnych jest tak ważny w pracy handlowca?
  • Jak rozwiązywać konflikty między pracownikami zespołu oraz z pracownikami z innych działów?
  • Jak się mądrze spierać, żeby się głupio nie kłócić?
Czytaj więcej

3 powody, które sprawią, że klient poleci cię innym ludziom

3 powody, które sprawią, że klient poleci cię innym ludziom
  • Jak wykorzystać pocztę pantoflową na swoją korzyść?
  • Gdzie rozsiewać informacje o swoim produkcie, by trafił do zainteresowanych zakupem?
  • Jak pokazać swoją usługę, by klient zrozumiał, że to MY jesteśmy jego najlepszym wyborem?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.