Trudne rozmowy: obniżka prowizji. Jak informować o niej swoich pracowników?

Gdy prezes wezwał cię na spotkanie, wiedziałeś, że nie będzie to miła rozmowa: „Nasi klienci masowo uciekają do konkurencyjnych firm. Powodem są niższe ceny. Przestały ich przekonywać argumenty o tym, że nasz produkt jest lepszy. Skoro mogą mieć coś taniej, to po co przepłacać? Jest kryzys, więc nic dziwnego, że zaczynają uważniej liczyć każdy grosz. Uważam, że przy obecnej kondycji firmy za bardzo rozpieszczamy naszych handlowców, oferując im tak wysokie prowizje. Od przyszłego miesiąca obcinamy je. Długo nad tym myślałem i moja decyzja jest ostateczna – przekaż ją zespołowi”.

Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
  • Jak tworzyć treści wideo odpowiadające na potrzeby odbiorców?
  • Dlaczego w dziale sprzedaży nie powinno się uciekać od prezentacji treści w formie filmów wideo?
  • Czy firma powinna przygotowywać takie treści samodzielnie, czy lepiej powierzyć to zadanie profesjonalistom?
Czytaj więcej

Błazen, król czy rycerz?

Błazen, król czy rycerz?
  • Czy podejmując decyzję, działamy w pełni świadomie?
  • Jak myślenie symboliczne wpływa na komunikację w firmie?
  • W jaki sposób wykorzystać metafory, by uniknąć autosabotaży i zwiększyć zawodową skuteczność?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama