Celem systemu prowizyjnego jest zbudowanie zmotywowanego, efektywnego zespołu sprzedaży. Projektowanie i wdrażanie takiego systemu jest zatem kluczowe, ale także bardzo trudne, ponieważ nigdy nie będzie on idealny. Aby zminimalizować jego minusy i zapewnić kształtowanie pożądanych zachowań handlowców, wymaga regularnej diagnozy.

Okresowa diagnoza systemu wynagrodzeń

Okresowa diagnoza nie analizuje dogłębnie wszystkich aspektów i czynników wpływających na skuteczność systemu prowizyjnego firmy, ale pozwala na sprawdzenie jego funkcjonalności w głównych obszarach. Niezadowalający wynik w ramach któregokolwiek z nich jest sygnałem do dalszego, pogłębionego badania.

Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji

7 filmów, które przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
  • Jak tworzyć treści wideo odpowiadające na potrzeby odbiorców?
  • Dlaczego w dziale sprzedaży nie powinno się uciekać od prezentacji treści w formie filmów wideo?
  • Czy firma powinna przygotowywać takie treści samodzielnie, czy lepiej powierzyć to zadanie profesjonalistom?
Czytaj więcej

Błazen, król czy rycerz?

Błazen, król czy rycerz?
  • Czy podejmując decyzję, działamy w pełni świadomie?
  • Jak myślenie symboliczne wpływa na komunikację w firmie?
  • W jaki sposób wykorzystać metafory, by uniknąć autosabotaży i zwiększyć zawodową skuteczność?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama