Marketing i sprzedaż to działy, które powinny być zaangażowane w tworzenie i wdrażanie systemu ochrony danych osobowych w firmie. Dlaczego jest to ważne? W jaki sposób może pomóc marketerom administrator bezpieczeństwa informacji (ABI)?

Outsourcing ochrony danych osobowych?

Dział marketingu najczęściej jest odpowiedzialny za pozyskiwanie danych osobowych potencjalnych klientów (leady), a dział sprzedaży korzysta z danych osobowych zgromadzonych przez ten pierwszy w celu przedstawienia oferty produktów lub usług. Osoba nadzorująca wewnętrzny system ochrony danych osobowych w organizacji może nie mieć wystarczającej wiedzy i doświadczenia w tym obszarze. W takiej sytuacji pomocny okazuje się administrator bezpieczeństwa informacji (ABI), którego zadaniem jest dostarczanie eksperckiej wiedzy i usług z zakresu ochrony danych osobowych.

Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Jak przestać narzekać i zacząć działać?

Jak przestać narzekać i zacząć działać?
  • Gdzie leży źródło narzekania?
  • Do czego może doprowadzić narzekanie i co nam odbiera?
  • Jak wyjść z błędnego schematu narzekania?
  • Co pomaga i wzmacnia przejście do codziennego działania?
Czytaj więcej

Jak odzyskać poczucie stabilizacji w niepewnych czasach?

Jak odzyskać poczucie stabilizacji w niepewnych czasach?
  • Jak przekształcić chwilowe trudności w doświadczenia wzmacniające zespół?
  • Jakie sposoby reagowania i działania sprawdzają się w świecie VUCA?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama