Marketing i sprzedaż to działy, które powinny być zaangażowane w tworzenie i wdrażanie systemu ochrony danych osobowych w firmie. Dlaczego jest to ważne? W jaki sposób może pomóc marketerom administrator bezpieczeństwa informacji (ABI)?

Outsourcing ochrony danych osobowych?

Dział marketingu najczęściej jest odpowiedzialny za pozyskiwanie danych osobowych potencjalnych klientów (leady), a dział sprzedaży korzysta z danych osobowych zgromadzonych przez ten pierwszy w celu przedstawienia oferty produktów lub usług. Osoba nadzorująca wewnętrzny system ochrony danych osobowych w organizacji może nie mieć wystarczającej wiedzy i doświadczenia w tym obszarze. W takiej sytuacji pomocny okazuje się administrator bezpieczeństwa informacji (ABI), którego zadaniem jest dostarczanie eksperckiej wiedzy i usług z zakresu ochrony danych osobowych.

Pozostałe 89% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Jak przestać odkładać na później zadania, które musimy wykonać, ale ich bardzo nie lubimy?

Jak przestać odkładać na później zadania, które musimy wykonać, ale ich bardzo nie lubimy?
  • Czym jest prokrastynacja i kiedy mamy z nią do czynienia?
  • z jakich ośmiu powodów najczęściej odkładamy realizację różnych zadań na później?
  • Jak zdiagnozować i wypracować samodyscyplinę, która pozwoli pokonać zły nawyk?
Czytaj więcej

Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy!

Stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy!
  • Jakie jest osiem kluczowych różnic pomiędzy środowiskiem pracy a środowiskiem uczenia się w miejscu pracy?
  • Jakie są składowe i działanie środowiska uczenia się w miejscu pracy?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama