W jaki sposób zredagować ogłoszenie o pracę, aby przyciągnąć najlepszych? Jakich zapisów się wystrzegać, aby uniknąć dużej liczby przypadkowych zgłoszeń?
Planując rekrutację, musimy mieć świadomość, że dla dobrych efektów trzeba się napracować. Czas spędzony na tworzeniu wizji stanowiska, redagowaniu ogłoszenia, selekcji kandydatów i rozmowach rekrutacyjnych to nie wszystko. Często dochodzi do tego kosztowna promocja ogłoszenia na portalach branżowych. Nie polecałabym jednak tutaj oszczędzać, ponieważ ogłoszenie przyciągające uwagę odpowiednich kandydatów jest jednym z kluczowych elementów powodzenia.
Każde ogłoszenie powinno zawierać kluczowe informacje, takie jak:
- nazwa stanowiska pracy,
- lokalizacja miejsca pracy/obszar, za który pracownik będzie odpowiedzialny,
- opis stanowiska,
- profil kandydata,
- informacje, jak aplikować.
Lista podpunktów jest krótka i oczywista. Ich opis w tak specyficznym tekście, jakim jest oferta pracy, już niekoniecznie.
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.