Są głównym motorem rozwoju i przyrostu wartości firmy – dynamiczni, zaangażowani, kompetentni sprzedawcy, wysokiej klasy specjaliści, znający się na branży jak mało kto. Dla kierownika sprzedaży są gwarancją osiągnięcia zaplanowanych celów sprzedażowych. To w nich pokłada największe nadzieje. Bardzo często zdarza się jednak, że właśnie ci najlepsi odchodzą. Jak rozpoznać przyczyny, które wpływają na decyzję o odejściu, i jak je eliminować? I w końcu – czy jest jakikolwiek sposób, aby zatrzymać dobrych handlowców w firmie?
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.