Coaching to jedno z najskuteczniejszych narzędzi wywierania wpływu na sprzedawców. W jaki sposób przygotować się do rozmowy coachingowej z handlowcem? Ten artykuł przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą, ale nie wiedzą jak.
Tak jak sportowcy przygotowują się do zawodów, negocjatorzy do negocjacji, a producenci do produkcji, tak i coachowie przygotowują się do rozmowy coachingowej. Przed spotkaniem z handlowcem należy ustalić ramy rozmowy i znaleźć balans. Zbyt sztywne obostrzenia dotyczące treści rozmowy niosą za sobą duże ryzyko ograniczenia kreatywności oraz zdolności dostrzegania nieodkrytych dotąd rozwiązań. Zbyt luźne traktowanie tematu i określenie bardzo szerokich możliwości rozmowy spowoduje, że coaching skończy się szybciej niż się rozpoczął i zamieni w standardową rozmowę, podobną do tych prowadzonych w każdym dniu zarządzania.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.