Obecnie trudno wyobrazić sobie rekrutację bez Internetu. Coraz większą rolę w procesie poszukiwania nowych pracowników odgrywają media społecznościowe. Strategia rekrutacji w mediach społecznościowych doczekała się już nawet swojej nazwy – „social recruiting”.
Z badań przeprowadzonych przez firmę Michael Page wynika, że najpopularniejsze sposoby rekrutacji nowych pracowników to:
- publikacja ogłoszeń w Internecie (91%),
- strona internetowa firmy (84%),
- współpraca z agencjami rekrutacyjnymi (83%).
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.