Mając na uwadze efektywność biznesową, warto zadbać o to, by wskaźnik rotacji pracowników struktur call center był jak najniższy. Jedną z dróg do osiągnięcia tego celu jest stałe podnoszenie kompetencji kadry zarządzającej zespołami w zakresie właściwej rekrutacji, motywowania pracowników i dostosowany docelów i specyfiki pracy w danej branży system premiowy.

System motywacyjny jako narzędzie zmniejszające rotację w call center

Praca w call center jest dla wielu tą pierwszą. Uważana jest za mało wymagającą – taką, którą może wykonywać każdy po krótkim przeszkoleniu. – Wystarczy, że opanujesz scenariusz rozmowy z klientem i procedury – słyszy wielu początkujących konsultantów. Tymczasem zajęcie to wymaga wielu kompetencji, wiąże się z koniecznością działania pod presją czasu i wyniku, co sprawia, że wskaźnik rotacji w tej grupie pracowników jest jednym z najwyższych.

Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Przywództwo na miarę czasów

Przywództwo na miarę czasów
  • Dlaczego zmiana stylu przewodzenia zespołowi nie jest już wyborem, lecz faktem?
  • Kim jest prawdziwy lider?
  • Czego dzisiejsi pracownicy oczekują od swoich menedżerów?
Czytaj więcej

Jak przeprowadzić audyt w dziale sprzedaży?

Jak przeprowadzić audyt w dziale sprzedaży?
  • Po co przeprowadzać audyt w dziale sprzedaży?
  • Czy może się zdarzyć, że w ramach audytu nie znajdziemy żadnego obszaru do usprawnień?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikom po audycie?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.