Zarządzanie zespołem handlowym, którego członkowie legitymują się różnym stażem i doświadczeniem, tak aby team osiągał dobre rezultaty i rozwijał się przez uruchomienie zespołowości, a nie wyłącznie aktywności szefa, jest menedżerskim wyzwaniem.
Dla Rafała, menedżera sprzedaży, każde zebranie, na którym informował zespół o nowych akcjach sprzedażowych, było koszmarem. Janek, stary wyjadacz, miał zwyczaj wypowiadania głośnych i niepochlebnych opinii o wdrażanych promocjach. „Kto to wymyślił? Tego nie da się sprzedać!” To najdelikatniejsze z komentarzy, które można było usłyszeć z ust – jakby nie było – najlepszego handlowca w zespole. W konsekwencji młodzi stażem pracownicy wychodzili ze spotkania zdemotywowani i zarażeni negatywnymi przekonaniami doświadczonego kolegi. Trudno było im sprzedawać produkt, w który zupełnie nie wierzyli.
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.