Trainings

  • Storytelling jako skuteczne narzędzie...

    Tomasz Targosz

    Pracujesz w sprzedaży? Jeśli tak, to z pewnością chcesz bić sprzedażowe rekordy, a także przewidywać, a nawet wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych...

    Poznań, 2019-09-27 Kraków, 2019-10-02 Wrocław, 2019-10-04

  • 5. Forum Nowoczesnego Controllingu

    Zespół ekspertów

    Gdy pojawiają się pytania o rentowność i optymalizację, warto opierać decyzje na wartościowych źródłach wiedzy i przykładach dobrych praktyk. Bo...

    Warszawa, 2019-10-24

  • 6. Forum Szefów Sprzedaży

    Zespół ekspertów

    Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty....

    Warszawa, 2019-11-21

  • Basics of accounting and financial report...

    dr Dariusz Stronka

    Coraz częściej duże firmy i korporacje korzystają z zagranicznych outsourcingowych firm księgowych lub też posiadają centralne działy księgowości...

    Cała Polska - szkolenie on-line, 2019-11-08

  • Certyfikowany specjalista ds. ochrony...

    Anna Zaporowska

    Jeżeli chcecie Państwo podnieść kwalifikacje zawodowe w zakresie: prowadzenia dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska opracowywania...

    Warszawa, 2019-11-04

Current issue

Advertisement

Partners

Go to

Temat numeru

no. 46/2019

Sto e‑maili dziennie, tony dokumentów ‑ kiedy sprzedawać?

SS_46_17.jpg
  • Kiedy pracownicy zaczynają odczuwać stres w pracy?
  • Jakie czynniki wpływają na utratę kontroli nad obowiązkami?
  • O jakie elementy związane z organizacją pracy zadbać, aby handlowcy mieli więcej czasu na sprzedaż?
Read more
no. 46/2019

Smaczny szkoleniowy kąsek!

SS_46_14.jpg
  • Co wyróżnia kęsy szkoleniowe jako formę rozwijania pracowników działu sprzedaży?
  • Z czego powinny się składać kęsy szkoleniowe?
  • Jak czuwać nad wdrażaniem narzędzi i rozwiązań, których dostarczają kęsy szkoleniowe?
Read more
no. 46/2019

Szef sprzedaży w terenie, czyli trening on the job

SS_46_11.jpg
  • Dlaczego warto przełamać niechęć i pozbyć się wymówek do ruszenia z handlowcami w teren?
  • Jak trening on the job pomaga sprzedawcom w osiąganiu coraz większej efektywności?
  • Jak prowadzić trening w terenie, by nie był to zmarnowany czas?
Read more
no. 46/2019

HR w służbie efektywności sprzedażowej

SS_46_6.jpg
  • Czego szef sprzedaży może i powinien oczekiwać od profesjonalnego działu HR?
  • Jak współpracować ze specjalistą HR, by uzyskać najlepsze efekty dla swojego zespołu?
  • Jakie rozwiązania można zastosować w firmie sprzedażowej jako alternatywę dla działań HR?
Read more

Dream Team

no. 46/2019

Złość w pracy ‑ jak ją okiełznać?

SS_46_64.jpg
  • Kiedy pojawia się złość i co się za nią kryje?
  • Jak poradzić sobie z własną złością, by nie zaszkodziła zadaniom i relacjom?
Read more
no. 46/2019

Naucz się słuchać ‑ milczenie jest złotem

SS_46_60.jpg
  • Jak usprawnić komunikację dzięki nauce efektywnego słuchania?
  • Jak nawiązywać kontakt wzrokowy, by nie wzbudzić w rozmówcy poczucia osaczenia?
  • Dlaczego w skutecznej komunikacji tak ważna jest umiejętność parafrazowania?
Read more
no. 46/2019

Zarządzanie emocjami w procesie zmiany

SS_46_28.jpg
  • Jak skutecznie przeprowadzić zespół przez proces zmiany?
  • Dlaczego całkowity brak oporu zespołu przed zmianą nie jest dobry?
  • Jak reagować na momenty kryzysowe w procesie wprowadzania zmiany?
Read more
no. 46/2019

Otwarte czy zamknięte drzwi?

SS_46_24.jpg
  • Jakie są zalety i wady polityki otwartych i zamkniętych drzwi w firmie?
  • Kiedy warto zastosować rozwiązanie pośrednie?
Read more

Strategie

no. 46/2019

Jak oswoić chatbota, cz. 2 ‑ Chatbot oswojony

SS_46_80.jpg
  • Na jakie pytania musimy odpowiedzieć, zanim zaczniemy tworzyć naszego chatbota?
  • Jak krok po kroku wygląda proces tworzenia chatbota?
Read more
Open access no. 46/2019

Wdrożenie procesów zarządzania efektywnością sprzedaży

SS_46_48.jpg
  • Jak zawęzić liczbę danych do analizy efektywności sprzedaży w firmie, by uzyskać jasny obraz sytuacji?
  • Co wpływa na wyniki sprzedażowe?
  • Jakie są wybrane wskaźniki efektywności zespołu sprzedażowego?
Read more
no. 46/2019

Power of pricing ‑ moc ceny

SS_46_43.jpg
  • Czy dla każdej grupy odbiorców należy definiować różną cenę?
  • Co sprawia, że segmentowanie cenowe podnosi zysk?
  • Jakie informacje są potrzebne do zaprojektowania odpowiedniej ceny dla danego kanału sprzedaży?
  • Jakie są ryzyka segmentowania cenowego i jak możemy nim zarządzać?
Read more
no. 46/2019

Strategia i jej realizacja ‑ co zrobić, by nie były rozbieżne?

SS_46_38.jpg
  • Jakie elementy składają się na skuteczną strategię?
  • Jakie pytania szef sprzedaży powinien sobie zadać, pracując nad nową strategią, by zwiększyć szansę jej realizacji?
  • Kto jest najlepszym strategiem?
Read more

Relacje z klientem

no. 46/2019

Negocjacje w barwach turkusu

SS_46_69.jpg
  • Jak pogodzić efektywność negocjacyjną z wartościami turkusu?
  • Czym różni się relacja handlowiec–klient od relacji partnerów biznesowych?
  • Na czym polega nonviolent communication (porozumienie bez przemocy) i co ma wspólnego ze sprzedażą?
Read more
no. 45/2019

Propozycja wartości i unikatowa propozycja sprzedaży

SS_45_84.jpg
  • Czym są propozycja wartości i unikatowa propozycja sprzedaży (unique selling proposition)?
  • Jak może wyglądać praca nad USP?
  • Jak wygląda i do czego służy koło produktu i system ewaluacji propozycji wartości i USP?
Read more
On-line only no. 45/2019

Od klienta‑obserwatora do ambasadora firmy

  • Co lojalność klienta ma wspólnego z… lenistwem?
  • Jaki powinien być skuteczny program lojalnościowy?
  • Czym są waluty lokalne i jak mogą pomóc w budowaniu lojalności klienta?
Read more
On-line only no. 45/2019

Wiarygodność i personalizacja kluczem do serca klienta

  • Czym jest wskaźnik NPS (Net Promoter Score) i dlaczego należy być ostrożnym w jego interpretacjach?
  • Na czym polega metoda Sześciu FilarówTM Doświadczeń Klientów?
  • Jakie wnioski płyną z badania „[Cyfrowy] klient nasz pan”, przeprowadzonego w 2018 r. przez firmę KPMG?
Read more

Dobre praktyki

no. 46/2019

Twój CRM, twój wybór

SS_46_73.jpg
  • Jakie (według wyników badań) oczekiwania wobec systemów CRM mają handlowcy, a jakie szefowie sprzedaży?
  • Na jakie pytania szef sprzedaży powinien znaleźć odpowiedź przed sięgnięciem po CRM?
  • Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze systemu CRM, żeby rzeczywiście wspierał pracę zespołu handlowego?
Read more
no. 46/2019

Jak określać miary efektywności sprzedaży?

SS_46_56.jpg
  • Jak mierzyć procesy w sprzedaży?
  • Jakie rodzaje miar warto wziąć pod uwagę?
  • W jaki sposób wyznaczać cele?
Read more
On-line only no. 46/2019

Media społecznościowe w sprzedaży B2B ‑ jak je wykorzystać

  • W który z kanałów społecznościowych najbardziej opłaca się zainwestować w sprzedaży B2B?
  • Od czego zacząć planowanie strategii działań w social mediach?
Read more
no. 45/2019

Gdy spada sprzedaż wiodącego produktu

SS_45_62.jpg
  • Jakie mogą być przyczyny spadku sprzedaży wiodącego produktu i jak reagować na to zjawisko?
  • Jak w podobnej sytuacji poradziły sobie konkretne firmy?
  • Jak zapobiegać niespodziewanemu spadkowi sprzedaży kluczowego produktu?
Read more

Paragrafy

no. 46/2019

Zatrudniamy niepełnosprawnego pracownika, cz. 1

SS_46_84.jpg
  • Jakie są najczęstsze lęki dotyczące zatrudniania niepełnosprawnych i czy są uzasadnione?
  • Jak osoba z niepełnosprawnością może wesprzeć zespół sprzedażowy?
  • Jak skutecznie szukać niepełnosprawnego pracownika i… go znaleźć?
Read more
Open access On-line only no. 46/2019

Wdrożenie RODO krok po kroku. Zabezpieczenia prawno‑organizacyjne

  • Od czego powinna zacząć implementację RODO organizacja, która nie miała wcześniej do czynienia z ochroną danych osobowych?
  • Jakie działania i etapy składają się na proces wdrożenia?
Read more
no. 44/2019

Zwroty i reklamacje ‑ co bezwzględnie przysługuje klientom?

SS_44_83.jpg
  • W jakich okolicznościach nabywcy przysługuje uprawnienie do zwrotu towaru?
  • Jak odróżnić je od prawa do złożenia reklamacji?
  • Jakie obowiązki powstają w obu przypadkach po stronie sprzedawcy?
Read more
no. 43/2019

Jak zgodnie z prawem zbierać dane osobowe podczas eventów branżowych

SS_43_82.jpg
  • W jaki sposób zbierać nowe kontakty (leady) pochodzące z eventów, aby można było utrzymać dalszą relację sprzedażowo-marketingową?
  • Jakie przepisy regulują właściwe gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych, a także prowadzenie komunikacji zgodnie z prawem?
  • Jak technologie pomagają w procesie zbierania zgód?
Read more

Q&A

no. 46/2019

Szef jak Sokrates

SS_46_88.jpg
  • Jak działa zadawanie pytań?
  • Jak nauczyć się zadawać właściwe pytania i dzięki temu stać się lepszym liderem?
Read more
no. 45/2019

Pracownik urażony przez szefa, czyli komunikacja po kwadracie

SS_45_88.jpg
  • Na czym polega kwadratowy model komunikacji?
  • Co oznacza określenie „słyszeć czworgiem uszu” i jaki ma to związek z relacjami szef – pracownik?
  • Czym jest kwadratowa klarowność?
Read more
no. 44/2019

Zarządzanie pracownikami starszymi od siebie

SS_44_88.jpg
  • Jakie cechy lidera mogą być pomocne w zarządzaniu pracownikami starszymi od siebie?
  • Na czym polega przywództwo służebne i kiedy warto wdrożyć ten model?
  • Jakich zachowań unikać w zarządzaniu osobami 50+?
Read more
no. 43/2019

Prezentacja sprzedażowa przed grupą wymagających klientów

SS_43_88.jpg
  • Jak mówić, żeby zaangażować słuchaczy podczas prezentacji?
  • Jak skonstruować dobrą, merytoryczną i przykuwającą uwagę prezentację?
  • Jak pokonać tremę przed wystąpieniem publicznym?
Read more

Ludzie sprzedaży

no. 46/2019

Świetni szefowie nie mają kiepskich zespołów! ‑ rozmowa z Izą Krejcą‑Pawski

Iza_Krejca-Pawski.png

Rozmowa z Izą Krejcą-Pawski, trenerem sprzedaży i autorką książek o skutecznej sprzedaży oraz zarządzaniu czasem

Read more
Open access no. 45/2019

Sprzedaż to najbardziej rozwijająca człowieka część biznesu ‑ rozmowa z Andrzejem Cichockim

SS_45_56.jpg

Rozmowa z Andrzejem Cichockim, efektywnym menedżerem, coachem i trenerem biznesu

Read more
Open access no. 44/2019

W naszej firmie nie ma szefa ‑ rozmowa z Adamem Matysiakiem

SS_44_52.jpg

Rozmowa z Adamem Matysiakiem, założycielem, CEO i turkusowym liderem software house’u HighSolutions

Read more
Open access no. 43/2019

Czego oczekują nabywcy i co zaniedbują dostawcy?

SS_43_50.jpg

Wywiad z Piotrem Bieniem z Infoteam Consulting Poland, Michałem Kotem z IQS oraz Michałem Skurowskim z Livespace. Firma konsultingowa Infoteam Consulting AG od ponad 30 lat bada wzajemne oczekiwania nabywców i dostawców na rynku sprzedaży B2B na całym świecie. Jesienią 2018 r. we współpracy z Wydawnictwem Explanator – wydawcą m.in. czasopisma „Szef Sprzedaży”, Livespace – producentem CRM-u nowej...

Read more

Wydarzenia i trendy

Open access no. 46/2019

Poligon Szefów Sprzedaży czeka na chętnych rekrutów!

SS_46_05.jpg

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi...

Read more
Open access no. 46/2019

Innowacyjnie o innowacjach

SS_46_04_1.jpg

Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami?

Read more
Open access no. 46/2019

Relacje, nie władza!

SS_46_04_2.jpg

Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą i obowiązkiem, lecz mówienie ludziom, co mają robić, nie sprawdza się

Read more
no. 45/2019

Sprawdzone sposoby, dzięki którym powiększysz swoje dochody

SS_45_4.jpg

Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, nie musisz czytać tej książki. Jeżeli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce...

Read more

Lifestyle

no. 46/2019

Krzesło oddaj wrogowi

SS_46_92.jpg
  • Dlaczego WHO uplasowało siedzący tryb życia na czwartym miejscu wśród przyczyn zgonów na świecie?
  • Dlaczego pracodawcy, którzy nie wdrażają elementów corporate wellness, będą wkrótce postrzegani jako regresywni?
  • Jakie niewymagające i proste ćwiczenia możemy wykonywać przy biurku, by znacznie złagodzić negatywne efekty długiego przebywania w pozycji siedzącej?
Read more
no. 45/2019

Telefoniczny savoir‑vivre

SS_45_92.jpg
  • Jak rozpoczynać biznesową rozmowę telefoniczną?
  • W jakich sytuacjach biznesowa komunikacja za pośrednictwem SMS-ów jest dopuszczalna?
  • Jakie zasady rządzą telekonferencjami?
Read more
no. 44/2019

Zapach biznesu

SS_44_92.jpg
  • Co ma wspólnego zapach z biznesem i wydawaniem pieniędzy?
  • Dlaczego pachnące trampki są droższe?
  • Po co komu zapach firmowy i czy ma znaczenie w walce o klienta?
Read more
no. 43/2019

Savoir‑vivre podczas kolacji biznesowej

SS_43_92.jpg
  • Jak dobrze wypaść podczas kolacji biznesowej?
  • Jak rozpocząć biznesowe rozmowy przy kolacji zgodnie z zasadami savoir-vivre?
  • Jakich błędów nie popełniać?
Read more

Advertisement