Trainings

  • Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2020

    Zespół ekspertów

    UWAGA! W związku z dynamiczną i niepewną sytuacją (w jakiej wszyscy się znaleźliśmy) związaną z pojawieniem się koronawirusa w naszym kraju, mając...

    Warszawa, 24.09.2020

  • LEAN FACTOR[Y] 2020

    Zespół ekspertów

    UWAGA! W związku z dynamiczną i niepewną sytuacją (w jakiej wszyscy się znaleźliśmy) związaną z pojawieniem się koronawirusa w naszym kraju, mając...

    Warszawa, 24.09.2020

  • 6. Forum Informacji Zarządczej

    Zespół ekspertów

    UWAGA! W związku z dynamiczną i niepewną sytuacją (w jakiej wszyscy się znaleźliśmy) związaną z pojawieniem się koronawirusa w naszym kraju, mając...

    Warszawa, 19.11.2020

Advertisement

Partners

Go to

Temat numeru

no. 50/2020

Źródła analiz benchmarkingowych

SS_50_18.jpg
  • Jakie rodzaje benchmarkingu możemy wyróżnić?
  • W jakich krokach powinien przebiegać?
  • Gdzie szukać danych przydatnych do analizy benchmarkingowej?
Read more
no. 50/2020

Dziesięć najczęstszych błędów w analizach benchmarkingowych

SS_50_14.jpg
  • Z jakich elementów składa się proces benchmarkowania?
  • Jakie wyróżnia się rodzaje benchmarkingu w zależności od relacji z wzorcowym przedsiębiorstwem?
  • Jakie błędy można popełnić, stosując benchmarking, i czym one grożą?
Read more
no. 50/2020

Benchmarking ‑ tajna broń szefa sprzedaży

SS_50_6.jpg
  • Jak wykorzystać benchmarking do poprawy wyników i zbudowania przewagi konkurencyjnej?
  • O co należy zadbać wdrażając benchmarking wewnętrzny przy wykorzystaniu źródeł informacji dostępnych wewnątrz organizacji?
  • O czym należy pamiętać przy wdrażaniu benchmarkingu zewnętrznego, aby wykorzystać pełnię możliwości i korzyści z nim związanych?
Read more
no. 49/2020

Inbound marketing w prospectingu ‑ sojusz dla wzrostu sprzedaży

SS_49_16.jpg
  • Dlaczego tradycyjny prospecting, mimo mnogości dostępnych na rynku narzędzi, nie zawsze się sprawdza?
  • Jak wykorzystać inbound marketing w prospectingu?
  • Dlaczego handlowiec nie zawsze musi sprzedawać, żeby sprzedać?
Read more

Dream Team

no. 50/2020

Jak reagować na ostrą krytykę w miejscu pracy

SS_50_76.jpg
  • Dlaczego krytyka nie jest lubiana?
  • Jakie mechanizmy obronne uruchamiamy w odpowiedzi na krytykę?
  • Jak właściwie reagować na ostrą krytykę?
Read more
no. 50/2020

Jakiego paliwa użyć, aby się nie wypaliło?

SS_50_72.jpg
  • Jak uniknąć rozprzestrzeniania się wypalenia zawodowego – choroby XXI w.?
  • Jak skutecznie zarządzać energią pracowników?
  • Jak zastosować metodę 7Z w zarządzaniu zespołem?
Read more
no. 50/2020

W paszczy afektu

SS_50_68.jpg
  • Dlaczego irracjonalne zachowania dominują w biznesie?
  • Czy można wyhamować porwania emocjonalne?
  • Jak posprzątać po emocjonalnej detonacji?
Read more
no. 50/2020

Jak myślisz, tak... działasz

SS_50_63.jpg
  • Czy istnieją złe przekonania?
  • W jaki sposób przekonania wpływają na sposób, w jaki menedżer sprzedaży zarządza zespołem?
  • Jakie są najpopularniejsze przekonania szefów sprzedaży?
Read more

Strategie

On-line only no. 50/2020

Epidemia się skończy. Przygotuj swój dział sprzedaży do nowej rzeczywistości

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie działania należy podjąć, by przygotować pracowników działu sprzedaży na nowe otwarcie po pandemii?
  • Jakie narzędzia mogą wspomóc zespół w nowych realiach sprzedażowych?
Read more
no. 50/2020

Od telemarketera do menedżera

SS_50_84.jpg
  • Jakie umiejętności pozwala zdobyć praca „na słuchawce”?
  • Jak zdobyte w ten sposób kompetencje mogą zaprocentować w przyszłości na stanowisku menedżerskim?
Read more
no. 50/2020

Zarządzanie przez wartości

SS_50_42.jpg
  • Na czym polega koncepcja zarządzania przez wartości?
  • Jak zbudować składowe systemu zarządzania przez wartości?
  • Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w przypadku stosowania tej formy zarządzania?
Read more
no. 50/2020

Serce czy rozum, czyli rzecz o zarządzaniu sprzedażą produktów premium

SS_50_37.jpg
  • Dlaczego sprzedając produkty premium, należy porzucić model klienta racjonalnego?
  • Dlaczego motywacja jest ważniejsza od kompetencji?
  • Jaką rolę w zakupach pełni mózg gadzi, a jaką mózg ssaczy?
  • Dlaczego nie należy edukować potencjalnego klienta w sprzedaży produktów premium?
Read more

Relacje z klientem

no. 50/2020

Klient pod specjalnym nadzorem

SS_50_81.jpg
  • Czym charakteryzują się klienci w wieku 60+?
  • Jakie standardy należy wprowadzić do obsługi klienta z pokolenia baby boomers?
  • Jak sprawdzić, czy twoi handlowcy są odpowiednio przygotowani do obsługi klienta 60+?
Read more
no. 50/2020

Polskie sklepy podnoszą standardy obsługi

SS_50_58.jpg
  • Jakie wnioski na temat standardów obsługi klienta w polskich sklepach płyną z najnowszej edycji badania Daymakerindex?
  • Reprezentanci której branży wysunęli się na prowadzenie pod względem poziomu obsługi?
  • W których miastach klienci mogą liczyć na najlepszą obsługę w sklepach stacjonarnych?
Read more
no. 49/2020

Stąpając po cienkim lodzie...

SS_49_76.jpg
  • Czym się różni wywieranie wpływu od manipulacji?
  • Jakie mogą być konsekwencje manipulacji?
  • Czy, mimo stosowania różnych narzędzi wpływu, firma może pozostać po „jasnej stronie mocy”?
Read more
no. 48/2020

Zarządzanie klientem potencjalnym i już pozyskanym z perspektywy szefa sprzedaży

SS_48_73.jpg
  • Po co szef sprzedaży powinien zarządzać zarówno klientem potencjalnym, jak i już pozyskanym?
  • Dlaczego za efekty działań związanych z zarządzaniem klientami nie powinien być odpowiedzialny handlowiec?
  • Jak przygotować i co powinien zawierać Plan obsługi kluczowego klienta?
Read more

Dobre praktyki

no. 50/2020

Biznes społecznie odpowiedzialny ‑ przykłady dobrych praktyk

SS_50_50.jpg
  • Czy działania CSR-owe muszą być skierowane na zewnątrz firmy?
  • W jakie działania warto zainwestować, by zadbać o pozytywny wizerunek firmy?
Read more
no. 50/2020

Skuteczne zarządzanie wydajnością pracowników

SS_50_46.jpg
  • Jakie czynniki negatywnie wpływają na wydajność pracowników?
  • Z jakich etapów składa się cykl życia pracownika według Kena Blancharda?
  • Czym są rytmy zarządcze i dlaczego są istotne w zarządzaniu sprzedażą?
Read more
On-line only no. 50/2020

Analiza trendu i sezonowości sprzedaży przy użyciu MS Excel

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Do czego służy analiza trendu?
  • Jak zdefiniować prognozę na konkretną liczbę okresów w przód lub w tył?
  • Jak sprawdzić sezonowość konkretnego parametru?
Read more
no. 49/2020

Jak budować w zespole wspólnotę celów i współodpowiedzialność za wyniki?

SS_49_52.jpg
  • Jak zakomunikować handlowcom cele, aby angażowały, a nie przerażały?
  • Dlaczego warto angażować reprezentantów działu handlowego w tworzenie budżetu i projekty sprzedażowo-marketingowe?
  • Jak stworzyć zespołowe poczucie celu?
Read more

Paragrafy

no. 48/2020

"Potrzebujemy cię w pracy!"

SS_48_80.jpg
  • W jakich sytuacjach pracodawca ma prawo odwołać pracownika z urlopu?
  • Czy można zobowiązać pracownika do bycia pod telefonem służbowym w trakcie urlopu?
  • Jakie koszty będzie zobowiązany pokryć pracodawca odwołujący pracownika z urlopu?
Read more
no. 47/2019

Zatrudniamy niepełnosprawnego pracownika, cz. 2

SS_47_82.jpg
  • Jaki odpis/dofinansowanie przysługuje pracodawcom zatrudniającym osoby niepełnosprawne?
  • Na jakie kategorie PFRON dzieli firmy i jakie konsekwencje to ze sobą niesie?
  • Gdzie szukać pomocy w przypadku wątpliwości prawnych związanych z procedurą zatrudniania OzN?
Read more
no. 46/2019

Zatrudniamy niepełnosprawnego pracownika, cz. 1

SS_46_84.jpg
  • Jakie są najczęstsze lęki dotyczące zatrudniania niepełnosprawnych i czy są uzasadnione?
  • Jak osoba z niepełnosprawnością może wesprzeć zespół sprzedażowy?
  • Jak skutecznie szukać niepełnosprawnego pracownika i… go znaleźć?
Read more
Open access On-line only no. 46/2019

Wdrożenie RODO krok po kroku. Zabezpieczenia prawno‑organizacyjne

  • Od czego powinna zacząć implementację RODO organizacja, która nie miała wcześniej do czynienia z ochroną danych osobowych?
  • Jakie działania i etapy składają się na proces wdrożenia?
Read more

Q&A

no. 50/2020

Jak sobie radzić z dysfunkcjami zespołu sprzedaży?

SS_50_92.jpg
  • Jak zbudować zespół, który pomimo obiektywnych trudności będzie chciał współpracować?
  • Jak wprowadzić do organizacji kulturę otwartego, konstruktywnego dialogu?
Read more
Open access no. 49/2020

Kiedy sprzedaż to za mało

SS_49_92.jpg
  • Jak zwiększyć liczbę odebranych przesyłek z zamówionymi przez naszych klientów produktami?
  • Jak zmniejszyć liczbę zwrotów produktów?
  • Na jakie pytania klienci muszą znać odpowiedź po rozmowie z naszymi handlowcami?
Read more
no. 48/2020

Do kogo dzwonić, aby umówić spotkanie handlowe?

SS_48_92.jpg
  • Co wziąć pod uwagę, określając docelowego klienta firmy?
  • Na czym polega strategia P.P.Z.Z.?
  • Dlaczego właściwe określenie awatara klienta to klucz do sukcesu całego działu handlowego?
Read more
no. 47/2019

Mały budżet, duże efekty

SS_47_90.jpg
  • Czy przy niskim budżecie (do 500 zł) możliwe jest zorganizowanie skutecznego konkursu motywacyjnego dla handlowców?
  • Jakie nagrody możemy zaproponować pracownikom, jeśli nie dysponujemy żadnym budżetem?
  • Jakie zagrożenia należy brać pod uwagę, planując wdrożenie konkursów motywacyjnych?
Read more

Ludzie sprzedaży

no. 50/2020

Jak określać i komunikować cele działowi sprzedaży?

SS_50_54.jpg

Rozmowa z Małgorzatą Wardą, doświadczonym dyrektorem sprzedaży i konsultantem biznesowym

Read more
Open access no. 49/2020

Umysł jest od generowania pomysłów, a nie od ich przetrzymywania

SS_49_56.png

Rozmowa z Jakubem Ujejskim, Master Trenerem i propagatorem w Polsce metody GTD (Getting Things Done)

Read more
Open access no. 48/2020

Dobry szef potrafi zarażać pracowników entuzjazmem

SS_48_52.jpg

Rozmowa z Grzegorzem Radłowskim, doświadczonym ekspertem i trenerem sprzedaży oraz autorem książek

Read more
Open access no. 47/2019

Nie ma bezbłędnych mówców ‑ i całe szczęście!

SS_47_56.2.jpg

Rozmowa z Lidią Buksak, logopedą medialnym, doświadczonym trenerem wystąpień publicznych, autorką książki Szkoła mówców.

Read more

Wydarzenia i trendy

no. 50/2020

Znaleźć, zatrudnić i zatrzymać najlepszych

SS_50_5.jpg

Dzisiejszy rynek pracy sprawia, że proces poszukiwania odpowiednich kandydatów jest jak bitwa o talenty. Czy tradycyjne metody rekrutacji to już przeżytek? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Książka Przyciąganie talentów pokazuje, jak werbować ludzi, których pragnie mieć u siebie każda organizacja.

Read more
no. 50/2020

Menedżer na starcie

SS_50_4.2.png

Jesteś świeżo upieczonym menedżerem i zastanawiasz się, jak przetrwać trudne początki? Bez obaw, mamy dla ciebie koło ratunkowe. Z pomocą książki Menedżer na starcie w ekspresowym tempie opanujesz sztukę bycia liderem.

Read more
no. 50/2020

Błyskawiczna motywacja dla każdego

SS_50_4.1.jpg
  • Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?
  • Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do „kołczów”?
  • Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać?
Read more
no. 49/2020

Sprzedaz‑24.pl 100% praktycznej wiedzy na wyciągnięcie ręki

SS_49_4.jpg

Jest takie miejsce w internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Read more

Lifestyle

no. 50/2020

Nie śpisz? Nie będziesz mieć wyników!

SS_50_88.jpg
  • Dlaczego hasła w rodzaju „szkoda czasu na sen” są nie tylko nieprawdziwe, ale wręcz szkodliwe?
  • Jakie czynniki wpływają na jakość naszego snu?
  • Jak pomóc organizmowi w nocnej regeneracji?
Read more
no. 49/2020

Wellbeing w firmie ‑ jak zadbać o pracownika, by on zadbał o klienta?

SS_49_88.jpg
  • Czym jest wellbeing?
  • Dlaczego warto postawić na jego rozwój w swojej firmie?
  • Jak zadbać o pracownika, a jednocześnie nie stracić zdrowego rozsądku?
Read more
no. 48/2020

Polscy przedsiębiorcy są bojowi... to znaczy: boją się!

SS_48_88.jpg
  • Czego boją się polscy przedsiębiorcy?
  • Jak lata komunizmu oraz wczesnego kapitalizmu wpłynęły na mentalność polskich przedsiębiorców?
  • Na czym polega paradoks pomagania?
Read more
no. 48/2020

Wino w biznesie

SS_48_84.jpg
  • Dlaczego szef sprzedaży powinien znać się na winie, nawet jeśli sam nie jest miłośnikiem tego trunku?
  • Dlaczego rekomendowanie win do posiłku przez kelnera w restauracji nie zawsze jest dobrym pomysłem?
  • Czy to samo wino może inaczej smakować w różnych okolicznościach?
  • Co ma korek i butelka do jakości wina?
Read more

Advertisement