Authors

Dariusz Nawojczyk

Chief Marketing & Sales Support Officer Salesbook. Od 15 lat buduje strategie biznesowe, produktowe i marketingowe dla firm z sektora ICT ze szczególnym naciskiem na branże hostingową, chmury obliczeniowej oraz AI/ML. Doświadczenie zdobywał we współpracy z firmami takimi jak Microsoft, home.pl, Plesk czy Oktawave. W roku 2014 z rąk wiceministra Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju otrzymał nagrodę za najlepszą komercjalizację projektu B2B wspieranego ze środków EU. Trzy lata później wprowadza Oktawave do prestiżowego rankingu Deloitte Fast 50 jako jedną z najszybciej rosnących spółek w Europie Środkowo-Wschodniej. W roku 2019 ukończył w Lozannie z powodzeniem szwajcarski program akceleracji biznesu MassChallenge. Obecnie zaangażowany w rozwój Salesbooka, jednego z najbardziej gorących startupów z kategorii Sales Tech. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów, a także sztucznej inteligencji i teorii komunikacji. Autor książki „Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes”.

Articles

Go to

Partners

Advertisement