Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B, a od 12 lat w branży reklamowej. Obecnie współwłaścicielka firmy oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, która zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Pomaga w rozwijaniu efektywnych struktur sprzedażowych, budowaniu zespołów opartym na motywacji oraz procesach sprzedażowych poprzez integrację strategii i działań operacyjnych. Podejmuje odważne, ale przemyślane decyzje, czego nauczyła się w wysokich górach, uprawiając alpinizm.
Artykuły
- Jak monitorować pracę zdalną handlowców? nr 53/2020
- Jak ustalać priorytety handlowcom? nr 55/2021
- Pokaż mi swój styl zarządzania, a powiem ci, jakim szefem jesteś! nr 56/2021
- Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta? Tylko on-line nr 56/2021
- Jak skutecznie ewaluować strategię sprzedażową firmy nr 57/2021
- Mówmy sobie po imieniu! nr 59/2021
- Gdy handlowiec obieca klientowi nierealne warunki współpracy... nr 61/2022