Dyrektor w warszawskim biurze Simon-Kucher & Partners. Specjalista w dziedzinie tworzenia i wdrażania strategii, optymalizacji portfeli produktowych i systemów decyzyjnych, a także analizy konkurencyjnej, optymalizacji działań sprzedażowych oraz systemów motywacyjnych.
Artykuły
- Komu, co i za ile, czyli logika cenowa nr 15/2014
- Od „dżungli rabatowej” do skutecznego systemu rabatowania nr 14/2014
- Negocjacje w telefonie. O przydatności mobilnych aplikacji sprzedażowych nr 12/2014
- Pricing behawioralny sposobem na zwiększenie sprzedaży nr 11/2013
- Od analizy rynku do działań wspierających. Budowa strategii sprzedaży krok po kroku nr 26/2016
- Polskie Badanie Sprzedaży 2016 - Jak usprawnić działania sprzedażowe? nr 29/2016
- Dobre praktyki w zakresie segmentacji klientów nr 33/2017
- Czy nadszedł już czas na poważne zmiany w sprzedaży? nr 35/2017
- Wartość, nie cena! Tylko on-line nr 47/2019