Kto wykona swoje zadanie poprawnie, szybko i zgodnie z oczekiwaniami szefa? Tomek czy Janek? Czy Tomek na pewno wie, co ma zrobić? Co jest „nie tak” z obecnymi standardami obsługi klienta? Jakie powinny być po zmianach? Czy pracownik jest świadomy celu nowego projektu? Czy wie, na kiedy nowe standardy obsługi klienta mają być gotowe? Jak uniknąć najczęstszych błędów w delegowaniu komunikatów w działach sprzedaży?
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.