Każdy szef marzy o tym, aby mieć zmotywowany, pełen zapału zespół sprzedażowy. Rzeczywistość biznesowa weryfikuje to życzenie, a problemy z morale pojawiają się w każdej firmie. Ważne jest, żeby w takiej sytuacji sięgnąć po właściwe rozwiązania.
Niskie morale w zespole zazwyczaj oznacza także spadek wyników sprzedażowych. Często mam okazję współpracować z zespołami, które przechodzą kryzys i widzę powtarzające się przyczyny takiego stanu rzeczy. Właściwa diagnoza sytuacji pozwala na przepracowanie problemu i „postawienie zespołu na nogi”. Dokonamy więc analizy czterech przyczyn i sprawdzimy, jakie działania należy podjąć, aby poprawić sytuację.
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.