W wielu przypadkach brak oczekiwanych wyników jest spowodowany realizowaniem przez organizację strategii sprzedażowych oderwanych od realiów rynkowych. W praktyce menedżera zarządzającego zespołem sprzedażowym niejednokrotnie jesteśmy zmuszeni zmodyfikować zalecane metody działania w firmie, aby osiągnąć postawione przed zespołem cele. Dlaczego?
Podstawową przyczyną błędów są: zła ocena sytuacji, brak analizy i ślepe wykonywanie zaleceń, które w odniesieniu do konkretnego zespołu sprzedażowego mogą być nieskuteczne. Jedynym właściwym postępowaniem jest analiza oczekiwań i potrzeb rynku, na którym działa firma. Uważajmy zatem, aby nie stosować rozwiązań, które już nie działają w szybko zmieniającej się rzeczywistości.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.