Dzień, w którym nowy sprzedawca dołącza do zespołu sprzedażowego, kończy żmudny i szczegółowy proces rekrutacji oraz selekcji kandydata. Każdy menedżer odczuwa wtedy zadowolenie z dobrze wykonanego zadania, a jednocześnie jest świadomy jeszcze ważniejszego – konieczności efektywnego wdrożenia nowego członka zespołu sprzedażowego.
Większość problemów, które mogą pojawić się na dalszym etapie współpracy, wynikać będzie wyłącznie ze sposobu przeprowadzenia procesu selekcji kandydata na stanowisko sprzedawcy. Menedżerowie w większości znają ten problem z własnego doświadczenia, jednak nie wszyscy wyciągają właściwe wnioski.
Wdrożenie nowego sprzedawcy zaczyna się wraz z podpisaniem umowy/kontraktu i składa się z kilku następujących po sobie etapów, które układając się w całość, tworzą system. Opiera się on głównie na ustaleniu właściwych aktywności zawodowych, ich wytrenowaniu oraz wyborze rynku docelowego.
Pozostałe 83% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.