Droga do sukcesu dyrektora kreatywnego w firmie Arbonne, producenta kosmetyków do pielęgnacji ciała.

Jak wygląda historia Pana kariery zawodowej?

Skończyłem studia na kierunku marketing i reklama, ze specjalizacją w psychologii. Moją pierwszą pracą tuż po studiach było stanowisko accounta w niewielkiej agencji Caterine McCall, gdzie miałem okazję pracować dla marki Mercedes-Benz. Pamiętam swoją pierwszą podróż do fabryki Mercedesa w Stuttgarcie – byłem bardzo dumny, że pracuję dla takiego klienta. Przez kilka lat pracowałem także dla innych luksusowych marek i byłem bardzo zadowolony. Uważam się za szczęściarza, ponieważ miałem naprawdę niesamowitych mentorów, ludzi, którzy pomogli ukierunkować moją karierę. Wiele się od nich nauczyłem, za co jestem niezmiernie wdzięczny.

Po kilku latach w Caterine McCall zdecydowałem się dalej rozwijać i przejść do Ogilvy i Mather. Była to ogromna zmiana, ponieważ przeniosłem się z niewielkiej agencji do globalnej korporacji, gdzie głównym klientem był American Express. To naprawdę wymagający kontrahent. Dodatkowo American Express przechodził wtedy trudny okres, ponieważ w wielu miejscach ich karty płatnicze nie były honorowane. Wynikało to z faktu, że firma naliczała 3% dodatkowej opłaty. Jako rozwiązanie tej sytuacji opracowałem program partnerski. Do współpracy zachęciłem takie marki jak Disney oraz American Airways. Mój autorski program lojalnościowy okazał się sukcesem.

Cenię sobie wyzwania, lubię zmagać się z różnymi problemami, analizować je i szukać rozwiązania, dlatego praca dla Ogilvy i Mather sprawiała mi dużo satysfakcji. Jednak w tym samym czasie byłem zaintrygowany modą. Postanowiłem zmienić swoje życie i spróbować czegoś nowego. Mój kolejny krok zawodowy ponownie stanowił kompletny przewrót – przeniosłem się z korporacji do małej, butikowej agencji reklamowej, gdzie pracowałem dla marek takich jak Donna Karan, Gap i Banana Republic oraz dla europejskich projektantów. To było zupełnie inne doświadczenie, ponieważ nie opierało się na przeprowadzaniu badań i analizie, ale na byciu kreatywnym. Muszę przyznać, że wiele tam się nauczyłem, zwłaszcza o sztuce fotografii – odpowiednim nasyceniu kolorów, prezentacji, sposobie tworzenia kadrów itd. Miałem świetne relacje z Donną Karan, więc kiedy firma postanowiła otworzyć wewnętrzny dział reklamy, zaproponowali mi pracę. Oczywiście się zgodziłem.

Pozostałe 80% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Widzew. Razem tworzymy siłę ‑ serial o przywództwie

Widzew. Razem tworzymy siłę - serial o przywództwie

W 2015 roku Widzew Łódź, jeden z najbardziej znanych i zasłużonych polskich klubów piłkarskich zbankrutował. Od tego czasu rozpoczęła się żmudna droga odbudowy. O jednym z etapów tej podróży opowiada dokumentalny serial produkcji Canal Plus. Ale niech nas nie zwiedzie „pierwsze dno”, bo nie jest jedyne. Serial ten jest genialnym studium przywództwa. Powinien go obejrzeć każdy szef sprzedaży oraz handlowiec, nie tylko kibic. A jeśli nie obejrzeć, to przynajmniej przeczytać ten artykuł.

Czytaj więcej

Kto pyta, ten rządzi

Kto pyta, ten rządzi

– wywiad z Rafałem Błachowskim, trenerem sprzedaży, autorem książki „Porozmawiajmy o sprzedaży”

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.