Oferowane przez firmy produkty lub usługi trzeba sprzedać. Jak to zrobić? Argumentem może być sam produkt: jego przeznaczenie, wygląd czy opakowanie. Ważne może być też miejsce zakupu lub wyjątkowa obsługa. Te wszystkie atrybuty można także świadomie połączyć w spójną całość. Nazywa się to projektowaniem doświadczeń klienta.
Klient może być kimś, kto po prostu kupuje nasz produkt (usługi). Ale gdy zwiąże się z nami emocjonalnie, potraktuje nas i nasz produkt (usługi) jako zaspokojenie swoich głębokich potrzeb i realizację marzeń, staje się wówczas ambasadorem naszej marki. Z własnej woli będzie promował nasze rozwiązania.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.