Ceneo.pl, Skąpiec.pl czy Okazje.info – porównywarki cenowe każdego miesiąca notują po kilka milionów odwiedzin unikalnych użytkowników. Przy wyborze e-sklepu dla internautów najważniejsza jest cena, ale w sieci można konkurować także jakością obsługi. Jak to zrobić?
Przed zakupem – czy to online, czy offline – większość internautów wyszukuje w sieci informacje o produkcie (według Google robi tak 84% użytkowników Internetu1). Zwykle sprawdzają dane w więcej niż dwóch źródłach, z tego najczęściej na stronach porównywarek cen2. Cena produktu to dla klientów podstawowa informacja, a także kluczowa determinanta przy wyborze sklepu internetowego, w którym nastąpi finalizacja zakupów3.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.