Sprzedaż parasolowa na polskim rynku wciąż raczkuje. W wielu przypadkach jest prowadzona mało profesjonalnie, a klient ma poczucie, że sprzedawca próbuje mu wcisnąć niepotrzebny produkt lub usługę. Tymczasem w sprzedaży komplementarnej tkwi ogromny potencjał.
Sprzedaż parasolowa to proces sprzedaży polegający na proponowaniu klientowi produktów lub usług uzupełniających jego zakup podstawowy. Istotną sprawą jest jednak właściwe skonstruowanie tego rodzaju sprzedaży, ze zrozumieniem celów, jakie chcemy osiągnąć. Kluczowym aspektem jest tu zwiększenie zadowolenia klienta, który w konsekwencji działań opartych na wiedzy merytorycznej handlowca zwiększy swój portfel zakupowy bez poczucia „wciskania mu czegokolwiek”.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.