Sprzedaż zmienia się na naszych oczach, ponieważ zmieniają się klienci i sposób, w jaki kupują. Nie ma nic bardziej frustrującego dla handlowca niż sytuacja, w której nie potrafi on przekonać do zakupu pomimo dobrej oferty. Nie ma nic bardziej frustrującego dla klienta niż sprzedawca, który w ogóle nie rozumie jego potrzeb. A tak się dzieje, gdy handlowcy rozmijają się z klientami.
Najbardziej frustrującym momentem dla zespołów sprzedażowych jest ten, w którym bardzo się starają, dysponują dobrą ofertą, listą poważnych certyfikatów i zapierającymi dech w piersiach referencjami, a jednak to wszystko nie działa na klientów.
Handlowiec, próbując umówić się na spotkanie z dyrektorem, opowiada o tym, jak wielkiego lidera rynkowego reprezentuje, a sekretarka dyrektora wydaje się głucha na ten argument. Zupełnie jakby nie mogła pojąć, że z taką ofertą dyrektor po postu musi się zapoznać! Podczas spotkania handlowego klient uważnie wysłuchuje prezentacji opisującej wszystkie możliwości, które firma oferuje, po czym mówi „Konkurencja ma to samo, tylko taniej”.
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.