cena: 69,00 zł netto
cena: 84,87 zł brutto
Rosnące znaczenie kanałów społecznościowych spowodowało, że coraz więcej zarządzających firmami ma świadomość ich potencjału w działaniach marketingowych i prosprzedażowych. Z drugiej strony pojawiają się obawy o to, jak wdrożyć poszczególne kanały social mediowe do działań biznesowych, aby ich wykorzystywanie nie odrywało pracowników od obowiązków służbowych, a ponadto, aby prowadzona komunikacja, działania marketingowe i procesy social sellingowe były umiejętnie wykorzystywane.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
Obecnie trudno wyobrazić sobie rekrutację bez Internetu. Coraz większą rolę w procesie poszukiwania nowych pracowników odgrywają media społecznościowe. Strategia rekrutacji w mediach społecznościowych doczekała się już nawet swojej nazwy – „social recruiting”.
Nasz menedżer ds. social media patrzy na media społecznościowe jako na narzędzie zasięgowe, służące przede wszystkim do budowania wizerunku i reklamy. Mnie jako dyrektora sprzedaży mniej interesuje liczba polubień, komentarzy i udostępnień, ważniejszy jest zwrot z inwestycji i liczba wygenerowanych np. dzięki Facebookowi leadów.
Każdy, kto oglądał amerykańskie kino akcji, dobrze zna wezwanie: „Jesteś aresztowany. Masz prawo zachować milczenie. Wszystko, co powiesz, może być użyte przeciwko tobie w sądzie”. Parafrazując to zawołanie, można powiedzieć: „Uwaga! Jesteś obecny w Internecie, miejscu, gdzie bez limitu odbywa się tworzenie i wymiana informacji. Wszystko, co od tej chwili opublikujesz, może być użyte przeciwko tobie...
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Tematy omawiane w poprzednich numerach:
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.