Zestawy tematyczne

Media społecznościowe w służbie sprzedaży

Media społecznościowe w służbie sprzedaży

cena: 69,00 zł netto

cena: 84,87 zł brutto

Rosnące znaczenie kanałów społecznościowych spowodowało, że coraz więcej zarządzających firmami ma świadomość ich potencjału w działaniach marketingowych i prosprzedażowych. Z drugiej  strony pojawiają się obawy o to, jak wdrożyć poszczególne kanały social mediowe do działań biznesowych, aby ich wykorzystywanie nie odrywało pracowników od obowiązków służbowych, a ponadto, aby prowadzona komunikacja, działania marketingowe i procesy social sellingowe były umiejętnie wykorzystywane.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego firma powinna być obecna w mediach społecznościowych?
  • Jak zaplanować działania z wykorzystaniem mediów społecznościowych, aby były przydatnym narzędziem pracy, a nie rozpraszaczem?
  • Dlaczego warto wdrożyć w firmie politykę korzystania z mediów społecznościowych?
  • Jakie są założenia nowoczesnego prospectingu?
  • Jak szef sprzedaży może wspierać handlowców w prospectingu prowadzonym za pośrednictwem LinkedIn
  • Jakie KPI warto wyznaczyć i śledzić?
  • Co umieścić w swoim profilu, aby zainteresować odbiorców?
  • Jakie elementy są kluczowe podczas działań związanych z social sellingiem?
  • Jak skutecznie zaadresować social selling, by przyniósł wymierne rezultaty?
  • W jaki sposób tworzyć skuteczne komunikaty?
  • Dlaczego warto, aby na początkowych etapach ścieżki zakupowej klienta działy sprzedaży i marketingu połączyły siły?
  • Jak wdrożyć w firmie program social sellingu?
  • W który z kanałów społecznościowych najbardziej opłaca się zainwestować w sprzedaży B2B?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

nr 23/2015

Siła mediów społecznościowych w procesie rekrutacji

Obecnie trudno wyobrazić sobie rekrutację bez Internetu. Coraz większą rolę w procesie poszukiwania nowych pracowników odgrywają media społecznościowe. Strategia rekrutacji w mediach społecznościowych doczekała się już nawet swojej nazwy – „social recruiting”.

Czytaj więcej
nr 27/2016

Facebook jako narzędzie do generowania sprzedaży

SS_27_34.jpg

Nasz menedżer ds. social media patrzy na media społecznościowe jako na narzędzie zasięgowe, służące przede wszystkim do budowania wizerunku i reklamy. Mnie jako dyrektora sprzedaży mniej interesuje liczba polubień, komentarzy i udostępnień, ważniejszy jest zwrot z inwestycji i liczba wygenerowanych np. dzięki Facebookowi leadów.

Czytaj więcej
nr 29/2016

10 złotych zasad komunikowania się w social media

SS_29_38.jpg

Każdy, kto oglądał amerykańskie kino akcji, dobrze zna wezwanie: „Jesteś aresztowany. Masz prawo zachować milczenie. Wszystko, co powiesz, może być użyte przeciwko tobie w sądzie”. Parafrazując to zawołanie, można powiedzieć: „Uwaga! Jesteś obecny w Internecie, miejscu, gdzie bez limitu odbywa się tworzenie i wymiana informacji. Wszystko, co od tej chwili opublikujesz, może być użyte przeciwko tobie...

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 37/2018

Social selling ‑ czy social media nadal sprzedają?

  • Dlaczego w 2018 r. nie można już lekceważyć możliwości social sellingu?
  • Jak skutecznie zaadresować social selling, by przyniósł wymierne rezultaty?
  • Jakie są najnowsze trendy w social media?
Czytaj więcej
nr 37/2018

Skuteczna komunikacja w zespole sprzedażowym w dobie rewolucji cyfrowej

SS_37_56.jpg
  • Jak tworzyć angażujące treści dla pracowników sprzedaży?
  • Jakiego rodzaju treści najlepiej sprawdzają się w nowoczesnych cyfrowych kanałach komunikacji?
  • Na czym polega microlearning i kiedy warto włączyć go w firmowy system szkoleń?
Czytaj więcej
nr 42/2019

Skuteczna sprzedaż na LinkedIn

SS_42_74.jpg
  • Jak wykorzystać do maksimum serwis LinkedIn, jeśli chcemy pozyskiwać klientów B2B w tym miejscu?
  • Jakie KPI warto wyznaczyć i śledzić?
  • Co umieścić w swoim profilu, aby zainteresować odbiorców?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 46/2019

Media społecznościowe w sprzedaży B2B ‑ jak je wykorzystać

  • W który z kanałów społecznościowych najbardziej opłaca się zainwestować w sprzedaży B2B?
  • Od czego zacząć planowanie strategii działań w social mediach?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 49/2020

Rola szefa sprzedaży w realizowaniu działań social selling w zespole handlowym

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze grupy odbiorców i persony działań social sellingowych?
  • Jakie elementy są kluczowe podczas działań związanych z social sellingiem?
  • W jaki sposób tworzyć skuteczne komunikaty?
Czytaj więcej
nr 49/2020

LinkedIn w prospectingu B2B

SS_49_20.jpg
  • Dlaczego prospecting jest dziś taki trudny?
  • Jakie są założenia nowoczesnego prospectingu?
  • Jak szef sprzedaży może wspierać handlowców w prospectingu prowadzonym za pośrednictwem LinkedIn?
Czytaj więcej
nr 51/2020

Media społecznościowe: narzędzie pracy a nie rozpraszacz

SS_51_80.jpg
  • Dlaczego firma powinna być obecna w mediach społecznościowych?
  • Jak zaplanować działania z wykorzystaniem mediów społecznościowych, aby były przydatnym narzędziem pracy, a nie rozpraszaczem?
  • Dlaczego warto wdrożyć w firmie politykę korzystania z mediów społecznościowych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 52/2020

Wdrożenie social selling w firmie krok po kroku

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie kroki należy podjąć, aby skutecznie wdrożyć w firmie social selling?
  • Od czego należy zacząć planowanie wdrażania social selling?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 52/2020

Zanim zaczniesz sprzedawać na portalu LinkedIn

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Na czym polega sprzedażowy potencjał LinkedIn?
  • Na którym miejscu w ścieżce zakupowej klienta powinna się znaleźć ta platforma?
  • W jakie kompetencje powinni być wyposażeni handlowcy, którzy chcą działać za pośrednictwem LinkedIn?
Czytaj więcej
nr 52/2020

Co handlowcy myślą o social sellingu? (i dlaczego to nieprawda)

SS_52_78.jpg
  • Jakie są najczęstsze obiekcje handlowców związane z social sellingiem?
  • Dlaczego warto, aby na początkowych etapach ścieżki zakupowej klienta działy sprzedaży i marketingu połączyły siły?
  • Jak wdrożyć w firmie program social sellingu?
Czytaj więcej

Plan działania handlowego na profilu LinkedIn

Czytaj więcej

Jak zbudować wizerunek marki/firmy na LinkedIn

Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.