Zestawy tematyczne

Motywowanie zespołu cz. 2

Motywowanie zespołu cz. 2

cena: 29,00 zł netto

cena: 35,67 zł brutto

Motywowanie pracowników przynosi wiele korzyści, bo zmotywowany pracownik pracuje wydajniej i efektywniej. Niestety może to być zadanie utrudnione, szczególnie jeśli menedżer zarządza strukturą rozproszoną, zespołem międzypokoleniowym czy zespołem o płaskiej strukturze. Podpowiadamy, jak motywować pracowników i jakie narzędzia mogą w tym pomóc.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Co motywuje, a co demotywuje zespoły handlowców?
  • Jak utrzymać odpowiedni poziom motywacji najlepszych handlowców?
  • Jak modelować zachowania w zespole sprzedażowym?
  • Jakie zachowania menedżera demotywują zespół, którym zarządza?
  • Jak projektować grywalizację w ramach systemu motywacyjnego?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

nr 25/2016

Projektowanie grywalizacji w ramach systemu motywacyjnego

SS25_s16.jpg

Menedżerowie od dawna zastanawiają się, jak zmotywować podwładnych do pracy. Kiedy kolejna zmiana systemu premiowania przestała się sprawdzać i nic już nie skutkuje, warto rozważyć grywalizację jako pomysł na zwiększenie zaangażowania pracowników.

Czytaj więcej
nr 27/2016

8 zachowań menedżera sprzedaży, które demotywują zespół

SS_27_22.jpg

Analizując badania prowadzone wśród sprzedawców, można jasno określić, że najwyższą wartość dla zespołów sprzedażowych mają ci menedżerowie, którzy potrafią skłonić do myślenia oraz wykazują się innowacyjnością w ustalaniu procesów sprzedażowych i rozwoju karier zawodowych poszczególnych członków zespołu. A jakie zachowania menedżera demotywująco wpływają na zespół?

Czytaj więcej
nr 29/2016

Modelowanie zachowań w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi

SS_29_72.jpg

W wielu przypadkach brak oczekiwanych wyników jest spowodowany realizowaniem przez organizację strategii sprzedażowych oderwanych od realiów rynkowych. W praktyce menedżera zarządzającego zespołem sprzedażowym niejednokrotnie jesteśmy zmuszeni zmodyfikować zalecane metody działania w firmie, aby osiągnąć postawione przed zespołem cele. Dlaczego?

Czytaj więcej
nr 30/2017

Motywacyjne pole minowe: jak utrzymać odpowiedni poziom motywacji najlepszych sprzedawców?

SS_30_28.jpg

Badania struktur sprzedażowych pokazują zachwianie znanej wszystkim reguły Pareto, mówiącej o tym, że 80% wyników jest efektem pracy 20% członków zespołu sprzedażowego. Jeżeli tylko około 15%, a czasem mniej, sprzedawców przynosi organizacji 80% wyników, bardzo ważnym zagadnieniem staje się utrzymanie odpowiedniego poziomu motywacji właśnie tej grupy – tzw. gwiazd sprzedaży.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 33/2017

Motywatory i demotywatory w zespole handlowym

ss_33_motywatory.jpeg

Prowadząc szkolenia z zakresu kierowania zespołem sprzedażowym, wielokrotnie natrafiamy na pytanie: jak motywować handlowców? Jeśli kładziemy duży nacisk na motywowanie, a nie widzimy, co handlowcom przeszkadza, to nie będziemy skuteczni w budowaniu ich zaangażowania. Dlatego w niniejszym artykule w równym stopniu zwracamy uwagę na czynniki motywujące, jak i te, które motywację obniżają.

Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.