Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie, mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona.

Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska to doświadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 r. wspierają liderów w budowaniu efektywnych zespołów. W ich książce Jeden na jeden znajdują się głównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to ukazane w szerszym kontekście teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia.

Dzięki lekturze tej książki każdy menedżer może zrozumieć, na czym tak naprawdę polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczy się też dawać odważną, ukierunkowaną na zmianę i dowie się, jak wpływać na pracownika, gdy ten przyjmuje postawę:

  • Daj mi, daj mi… awans, podwyżkę, szkolenia, ekskluzywne warunki pracy.
  • Postaraj się lepiej mną zarządzać.
  • Dbaj o mnie.
  • Nie przeszkadzaj mi w pracy.

Wyjątkowym elementem książki jest transkrypcja i praktyczna analiza ośmiu dialogów pomiędzy liderem i pracownikiem. Można się z nich dowiedzieć, dlaczego prezentowane rozmowy nie działają, choć niektóre z nich wykorzystują obiegowe narzędzia, i poznać nowe możliwości skuteczniejszego działania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdują się też studia przypadku, ćwiczenia służące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzędzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolą przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój. ×

Tytuł: Jeden na jeden – odważne rozmowy z pracownikami

Autor: Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska

Wydawnictwo: MT Biznes

Liczba stron: 352

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.