Już 15 maja 2018 r. w przestrzeni warszawskiego obiektu eventowego Digital Knowledge Village odbędzie się Festiwal Call Center – branżowe wydarzenie kierowane do specjalistów z obszaru obsługi klienta przez call i contact center.

Festiwal Call Center to jednodniowe spotkanie dla liderów branży. Organizatorem jest Nowoczesna Firma SA we współpracy z Karolem Bancerzem, twórcą portalu eksperckiego ccnews.pl.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny dla grupy docelowej. Warunkiem jest rejestracja na stronie www.festiwalcallcenter.pl. Organizator akredytuje wszystkich uczestników.

Wydarzenie zostało przygotowane w specjalnej, łączonej formule. Odwiedzający będą mogli odwiedzić stoiska prezentujące oferty firm z branży oraz wysłuchać wystąpień eksperckich na temat aktualnej sytuacji na rynku, rozwiązań preferowanych przez klientów oraz nowinek technologicznych.

W programie zaplanowano między innymi prelekcje: Macieja Orłosia – dziennikarza, prezentera telewizyjnego i trenera wystąpień publicznych, – Łukasza Kobca - Partner Sales Managera w spółce Unified Factory SA oraz Dawida Wójcickiego – CEO Voicetel Communications SA. Między prelekcjami uczestnicy będą mogli skorzystać z konsultacji eksperckich w specjalnie przygotowanej strefie merytorycznej.

Na kolejny dzień, czyli 16 maja, zaplanowano dla uczestników dodatkową ofertę warsztatów tematycznych prowadzonych przez specjalistów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Warsztaty poprowadzą między innymi Rafał Jarosz – trener biznesowy, menedżer i konsultant – oraz Karol Froń – przedsiębiorca, mówca i coach sprzedaży, a także trenerzy z firmy HILLWAY Training & Consulting.

Aktualne informacje dotyczące wydarzenia znajdują się na stronie www.festiwalcallcenter.pl.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.