W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji? To tylko część zagadnień, które zostaną poruszone podczas kolejnej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży, organizowanego przez redakcję magazynu „As Sprzedaży” 17–18 maja w Warszawie.

Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży coraz bliżej!

W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji? To tylko część zagadnień, które zostaną poruszone podczas kolejnej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży, organizowanego przez redakcję magazynu „As Sprzedaży” 17–18 maja w Warszawie.

Pierwszego dnia Zgrupowania, podczas meczu, doświadczeni sprzedawcy podzielą się z uczestnikami swoimi patentami sprzedażowymi: od planowania pracy sprzedażowej, przez segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć efektywność podejmowanych działań, po skuteczną prezentację oferty i obsługę posprzedażową, która pomoże zbudować długofalowe relacje z klientem.

Drugiego dnia uczestników czeka dogrywka, w ramach której wezmą udział w trzech warsztatach:

  • Praca z potrzebami, czyli jak przełożyć potrzeby klienta na ofertę handlową,
  • Negocjacje – jak sprawić, aby cena przestała być ważna dla klienta,
  • Gry handlowe klientów – jak w nie grać i nie przegrać.

Mecz i dogrywkę poprowadzą m.in. znani z łamów „Szefa Sprzedaży” Agnieszka Grostal, Tomasz Kalko i Tomasz Targosz, natomiast gościem specjalnym będzie Lech Dworaczyński.

Więcej informacji: www.zgrupowanie.explanator.pl.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.