Świat idzie do przodu, a wraz z nim kolejne pokolenia „igreków” i „zetów” sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji: social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak z drugiej zubożają ludzkie relacje. Żadne, nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią bowiem zwykłej rozmowy, dialogu, wzajemnego zrozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, trzeba się najpierw nauczyć.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się między innymi:
- jakie są podstawowe błędy i bariery w komunikacji i jak sobie z nimi radzić;
- jakie są podstawowe narzędzia utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu;
- jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych;
- jak dzięki komunikacji bez przemocy budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
Pozostałe 42% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.