Lifestyle

nr 65/2022

Jak edukować pracowników w zakresie etycznych zachowań w sprzedaży?

Jak edukować pracowników w zakresie etycznych zachowań w sprzedaży?
  • Czego oczekują klienci od handlowców?
  • Dlaczego etyka w sprzedaży się opłaca?
  • Dlaczego niewielu organizacjom udaje się budować przewagę konkurencyjną w oparciu o etykę?
Czytaj więcej
nr 64/2022

Inspiruj do działania

Inspiruj do działania
  • Jak przekonać zespół, że warto podejmować aktywności, zanim te staną się konieczne?
  • Jakie „nie”-działania pustoszą sprzedaż?
  • Jak przejąć inicjatywę i utrzymać w zespole pęd we właściwym kierunku?
Czytaj więcej
nr 64/2022

Jakie biuro, taka praca?

Jakie biuro, taka praca?
  • Jak zaprojektować gabinet, który będzie sprzyjał efektywności zawodowej?
  • Czy cena kupowanego wyposażenia ma znaczenie?
  • Jak zadbać o komfort pracowników w przestrzeni typu open space?
Czytaj więcej
nr 63/2022

Trendy, tendencje, inspiracje

Trendy, tendencje, inspiracje
  • Dlaczego model subskrypcji i sharing economy może w niedalekiej przyszłości wyprzeć tradycyjny zakup produktów i usług na własność?
  • Dlaczego czas powrócić do projektowania produktów, które posłużą latami?
Czytaj więcej
nr 62/2022

Jak szef może wspierać pracownika w trudnej sytuacji życiowej?

Jak szef może wspierać pracownika w trudnej sytuacji życiowej?
  • O kogo menedżer sprzedaży musi zadbać w pierwszej kolejności?
  • Czy dobrym rozwiązaniem będzie całkowite zwolnienie pracownika z zakresu pełnionych obowiązków?
  • Jak ćwiczyć uważność na potrzeby pracowników?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 62/2022

Jak sobie radzić z emocjami i niepewnością w trudnym czasie

  • Czym się różni strach od lęku oraz kiedy lęk staje się paraliżujący?
  • Jakie reakcje psychiczne powinny nas zaniepokoić i skłonić do poszukiwania pomocy u specjalisty?
  • Jak zmniejszyć poziom odczuwanego lęku?
Czytaj więcej
nr 61/2022

Jak zostać mistrzem ciętej riposty

Jak zostać mistrzem ciętej riposty
  • Czym jest l’esprit de l’escaliers?
  • Co wywołuje efekt mrożący w rozmowie?
  • Skąd czerpać dobre riposty w rozmowach?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.