Lifestyle

nr 46/2019

Krzesło oddaj wrogowi

SS_46_92.jpg
  • Dlaczego WHO uplasowało siedzący tryb życia na czwartym miejscu wśród przyczyn zgonów na świecie?
  • Dlaczego pracodawcy, którzy nie wdrażają elementów corporate wellness, będą wkrótce postrzegani jako regresywni?
  • Jakie niewymagające i proste ćwiczenia możemy wykonywać przy biurku, by znacznie złagodzić negatywne efekty długiego przebywania w pozycji siedzącej?
Czytaj więcej
nr 45/2019

Telefoniczny savoir‑vivre

SS_45_92.jpg
  • Jak rozpoczynać biznesową rozmowę telefoniczną?
  • W jakich sytuacjach biznesowa komunikacja za pośrednictwem SMS-ów jest dopuszczalna?
  • Jakie zasady rządzą telekonferencjami?
Czytaj więcej
nr 44/2019

Zapach biznesu

SS_44_92.jpg
  • Co ma wspólnego zapach z biznesem i wydawaniem pieniędzy?
  • Dlaczego pachnące trampki są droższe?
  • Po co komu zapach firmowy i czy ma znaczenie w walce o klienta?
Czytaj więcej
nr 43/2019

Savoir‑vivre podczas kolacji biznesowej

SS_43_92.jpg
  • Jak dobrze wypaść podczas kolacji biznesowej?
  • Jak rozpocząć biznesowe rozmowy przy kolacji zgodnie z zasadami savoir-vivre?
  • Jakich błędów nie popełniać?
Czytaj więcej
nr 42/2019

Skarpetki nie do pary i zielony irokez, czyli co wypada w sprzedaży

SS_42_89.jpg
  • Czy w sprzedaży liczy się wyłącznie wizerunkowa klasyka?
  • A może większe lub mniejsze odstępstwa od normy wpadają w oko i wyróżniają handlowca w oczach klienta?
  • Na co można sobie pozwolić w kontakcie z klientem, a co zdyskredytuje handlowca/szefa sprzedaży i uniemożliwi mu porozumienie?
Czytaj więcej
nr 40/2018

Savoir‑vivre podczas spotkania biznesowego

40_SS_98.jpg
  • Jak zadbać o biznesowy savoir-vivre i dzięki temu zwiększyć szansę na sprzedaż?
  • Jak przygotować się do spotkania sprzedażowego i jak je dobrze rozpocząć?
  • Jakich zachowań unikać podczas spotkania sprzedażowego?
Czytaj więcej
nr 38/2018

Czy szef sprzedaży powinien wymagać od handlowca konkretnego stroju służbowego?

SS_38_85.jpg
  • Czym kierować się przy wyborze ubioru do pracy?
  • Jakie są największe wizerunkowe gafy?
  • Jakie są style ubioru do pracy?
Czytaj więcej
nr 37/2018

Znaczenie koloru w sprzedaży – kolor stroju a kreowanie wizerunku firmy

SS_37_83.jpg
  • Jak kolor może wpływać na funkcję pełnioną przez nas w organizacji?
  • Jakie są kluczowe i najbardziej pożądane kolory w sprzedaży?
  • Co można zakomunikować kolorem?
Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama