• Czym jest przestrzeń pracy dla twojego zespołu?
  • Jak możesz tworzyć dobre nawyki w zarządzaniu otoczeniem pracy?
  • Co możesz zrobić, by podnieść wydajność zespołu i... swoją?
Jak organizacja prestrzeni w pracy może wpływać na wydajność pracownika?

Jako istoty obdarzone kodem DNA jesteśmy częściowo „zaprogramowani”. Znaczną część naszych zachowań, nawyków, upodobań i cech dostajemy w pakiecie od rodziców i naszych przodków. Jak to z prezentami i gotowymi rozwiązaniami bywa, nie zawsze jesteśmy do końca zadowoleni z tego, co dostajemy.

Na szczęście możemy się zmieniać i rozwijać. Jeśli mocno czegoś zapragniemy, możemy pokonać nasze ograniczenia i krok po kroku zwyciężać nad pozostałościami ewolucji. Zapewne jako szef, przełożony, lider i menedżer, wiesz, co mam na myśli.

Szukasz rozwiązań, które przyniosą korzystne rozwiązania nie tylko dla twojej firmy, ale też dla zespołu. Jeśli tak nie robisz, to najwyższy czas to zmienić. Możesz to zrobić, a ten artykuł z pewnością ci w tym pomoże.

Przed rozpoczęciem czytania wykonaj szybkie ćwiczenie. To, co uda ci się ustalić, pomoże ci w trakcie czytania. Gotowi, do startu...


Start: Przygotuj kartkę i otwartą głowę.

1] Jakie znasz czynniki wpływające na wydajność swojego zespołu? Wypisz przynajmniej trzy.

2] Które z wypisanych czynników działają u ciebie najlepiej, a które najgorzej?

3] Czy zdarza ci się zostawić na biurku kubek z resztą kawy lub herbaty?

4] Opisz w dwóch zdaniach (naprawdę tylko w dwóch) pomieszczenie/pomieszczenia, w których pracuje twój zespół. Jak byś je określił?

Masz to? Świetnie. Zachowaj swoje zapiski i sprawdź, czego dowiesz się z tego artykułu.


Dlaczego warto dbać o otoczenie w miejscu pracy?

Dobrze zaplanowana przestrzeń pracy ma zbawienny wpływ na wydajność i jakość naszych działań. Środowisko wpływa na nas i kształtuje nasze postawy. Tak jest, czy tego chcemy, czy nie. Jako szef możesz wpłynąć na otoczenie twojego zespołu, co z pewnością pomoże mu lepiej działać i poprawi jakość życia pracowników. Brzmi górnolotnie? Niekoniecznie.

W poszukiwaniu nowych motywatorów do pracy i prześciganiu się w pakietach korzyści dla pracowników pełnych karnetów na siłownie, kursy językowe czy owocowe piątki, może wystarczy, że pokażesz kandydatom ich przyszłe biuro?

Pozostałe 81% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Złap oddech ‑ w życiu i w biznesie

Złap oddech - w życiu i w biznesie
  • Dlaczego warto nauczyć się prawidłowego oddychania?
  • Dlaczego głęboki oddech nie oznacza dobrego oddechu?
  • W jaki sposób prawidłowe oddychanie może wpływać na poziom stresu?
Czytaj więcej

Semantyczny groch z kapustą

Semantyczny groch z kapustą
  • Co oznaczają proste, zdawałoby się, pojęcia ze świata biznesu, takie jak mingling, referral czy networking, i dlaczego najczęściej są niepoprawnie rozumiane?
  • Z jakich narzędzi korzysta networking?
  • Czym testimonials różni się od endorsement?
Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.