Rozmowa z Beatą Kubicius, menedżerem zarządzającym firmą szkoleniową.

Dlaczego zdecydowała się pani na pracę w sprzedaży?

Zawsze ciągnęło mnie do ludzi, lubię z nimi rozmawiać. Ciekawią mnie. Na początku to nie był świadomy wybór. Pierwsza praca w sprzedaży, podjęta jeszcze w czasie studiów, pozwoliła mi jednak bardzo dobrze zarobić i pokazała, że jest to zawód pełen wyzwań.

Trzeba stawić czoła różnym sytuacjom, a to na pewno sprawia, że to ciekawa praca. Rozwija ona też moje umiejętności przez ciągłe poddawanie próbie i pozwala na kontakt z ludźmi, co jest największą zaletą tego zawodu.

Jedno jest pewne – w zawodzie sprzedawcy nie można się nudzić. Codziennie staję przed wyzwaniem. To dodaje energii i napędza do działania. Praca w sprzedaży niesie ogromne możliwości, jeśli tylko masz odwagę je wykorzystać. To daje siły do pracy.

Jakie wydarzenia stanowiły kamienie milowe w pani dotychczasowej karierze zawodowej i doprowadziły do miejsca, w którym jest pani obecnie?

W czasie mojej pracy zawodowej nie było wielkich kamieni milowych – wszystko odbywało się stopniowo i było następstwem działań, jakie podejmowałam. Na miejsce, w którym jestem obecnie, składa się wszystko, co robiłam w życiu – od zbierania truskawek jako nastolatka po pracę w ubezpieczaniach czy w sprzedaży bezpośredniej i doświadczenie zdobyte w prowadzeniu własnych firm. Najważniejszy dla mnie jest rozwój i tego się trzymam. Zawsze staram się znaleźć czas na doskonalenie siebie – to dla mnie ważne, żeby nie zostać w tym samym miejscu, gdyż za każdym rogiem czeka coś ciekawego, czego mogę się nauczyć.

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Sprzedaż to najbardziej rozwijająca człowieka część biznesu - rozmowa z Andrzejem Cichockim

SS_45_56.jpg

Rozmowa z Andrzejem Cichockim, efektywnym menedżerem, coachem i trenerem biznesu

Read more
Open access no. 44/2019

W naszej firmie nie ma szefa - rozmowa z Adamem Matysiakiem

SS_44_52.jpg

Rozmowa z Adamem Matysiakiem, założycielem, CEO i turkusowym liderem software house’u HighSolutions

Read more
Open access no. 43/2019

Czego oczekują nabywcy i co zaniedbują dostawcy?

SS_43_50.jpg

Wywiad z Piotrem Bieniem z Infoteam Consulting Poland, Michałem Kotem z IQS oraz Michałem Skurowskim z Livespace. Firma konsultingowa Infoteam Consulting AG od ponad 30 lat bada wzajemne oczekiwania nabywców i dostawców na rynku sprzedaży B2B na całym świecie. Jesienią 2018 r. we współpracy z Wydawnictwem Explanator – wydawcą m.in. czasopisma „Szef Sprzedaży”, Livespace – producentem CRM-u nowej generacji oraz Grupą IQS oferującą profesjonalne badania rynkowe, opublikowała najnowszą edycja badań przeprowadzonych w Polsce.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama