Rozmowa z Beatą Kubicius, menedżerem zarządzającym firmą szkoleniową.
"Biznes to ludzie, dlatego najważniejsze jest to, co możemy dla nich zrobić"

Dlaczego zdecydowała się pani na pracę w sprzedaży?

Zawsze ciągnęło mnie do ludzi, lubię z nimi rozmawiać. Ciekawią mnie. Na początku to nie był świadomy wybór. Pierwsza praca w sprzedaży, podjęta jeszcze w czasie studiów, pozwoliła mi jednak bardzo dobrze zarobić i pokazała, że jest to zawód pełen wyzwań.

Trzeba stawić czoła różnym sytuacjom, a to na pewno sprawia, że to ciekawa praca. Rozwija ona też moje umiejętności przez ciągłe poddawanie próbie i pozwala na kontakt z ludźmi, co jest największą zaletą tego zawodu.

Jedno jest pewne – w zawodzie sprzedawcy nie można się nudzić. Codziennie staję przed wyzwaniem. To dodaje energii i napędza do działania. Praca w sprzedaży niesie ogromne możliwości, jeśli tylko masz odwagę je wykorzystać. To daje siły do pracy.

Jakie wydarzenia stanowiły kamienie milowe w pani dotychczasowej karierze zawodowej i doprowadziły do miejsca, w którym jest pani obecnie?

W czasie mojej pracy zawodowej nie było wielkich kamieni milowych – wszystko odbywało się stopniowo i było następstwem działań, jakie podejmowałam. Na miejsce, w którym jestem obecnie, składa się wszystko, co robiłam w życiu – od zbierania truskawek jako nastolatka po pracę w ubezpieczaniach czy w sprzedaży bezpośredniej i doświadczenie zdobyte w prowadzeniu własnych firm. Najważniejszy dla mnie jest rozwój i tego się trzymam. Zawsze staram się znaleźć czas na doskonalenie siebie – to dla mnie ważne, żeby nie zostać w tym samym miejscu, gdyż za każdym rogiem czeka coś ciekawego, czego mogę się nauczyć.

Pozostałe 83% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Widzew. Razem tworzymy siłę ‑ serial o przywództwie

Widzew. Razem tworzymy siłę - serial o przywództwie

W 2015 roku Widzew Łódź, jeden z najbardziej znanych i zasłużonych polskich klubów piłkarskich zbankrutował. Od tego czasu rozpoczęła się żmudna droga odbudowy. O jednym z etapów tej podróży opowiada dokumentalny serial produkcji Canal Plus. Ale niech nas nie zwiedzie „pierwsze dno”, bo nie jest jedyne. Serial ten jest genialnym studium przywództwa. Powinien go obejrzeć każdy szef sprzedaży oraz handlowiec, nie tylko kibic. A jeśli nie obejrzeć, to przynajmniej przeczytać ten artykuł.

Czytaj więcej

Kto pyta, ten rządzi

Kto pyta, ten rządzi

– wywiad z Rafałem Błachowskim, trenerem sprzedaży, autorem książki „Porozmawiajmy o sprzedaży”

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.