Rozmowa z Izą Krejcą-Pawski, trenerem sprzedaży i autorką książek o skutecznej sprzedaży oraz zarządzaniu czasem

Co najbardziej fascynuje Panią w sprzedaży?

To, że jeśli potrafisz sprzedawać, zawsze sobie poradzisz! Sprzedaż sprawia, że nie musisz siedzieć i czekać, aż coś się wydarzy. To ty „robisz rzeczy” i aktywnie nadajesz rytm rzeczywistości i ta sprawczość jest fascynująca!

Jakie wydarzenia stanowiły kamienie milowe w Pani dotychczasowej karierze zawodowej i doprowadziły do miejsca, w którym jest Pani obecnie?

Impulsem była decyzja o zmianie zawodu z szefa sprzedaży na trenera sprzedaży, i zostanie trenerem wewnętrznym. To dało mi energię, aby stworzyć firmę szkoleniową. Następnym ważnym wydarzeniem było wydanie mojej pierwszej książki Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki, która została doskonale przyjęta. Biznesowo ukształtowało mnie także pozyskanie i przeszkolenie dużych i znanych klientów. Ważna dla mnie była również kolejna książka, Elastyczne zarządzanie czasem, a także e-book Jak skutecznie umawiać spotkania, z którym jestem mocno kojarzona. Dziś 900 osób rocznie podnosi na moich szkoleniach umiejętności sprzedaży, umawiania spotkań, zarządzania czasem i obsługi klienta. Uważam, że jest to efektem powyższych działań.

Co w Pani dotychczasowej karierze zawodowej stanowiło największe wyzwanie?

Zaczynanie od zera w nowym zawodzie i wchodzenie na rynek jako przedsiębiorca, gdy założyłam IKP Szkolenia. Jako handlowiec reprezentowałam firmy, które były już znane. Natomiast reprezentowanie siebie, zaczynanie całkowicie od nowa to doświadczenie, które niezwykle buduje. Musiałam szybko nauczyć się wyróżniać na tle konkurencji i zdobywać klientów pomimo typowego dla młodej firmy braku referencji i doświadczenia.

Kto stanowi dla Pani największy autorytet zawodowy i dlaczego właśnie ta osoba?

Cenię sobie różnorodność, więc jest wiele osób, które szanuję zawodowo i biznesowo. Sentyment mam do Briana Tracy’ego, ponieważ jest to autor, od którego zaczynałam lata temu. Dziś cenię też badaczy zajmujących się chociażby zagadnieniem odporności psychicznej, które uważam za kluczowe w szkoleniu zespołów sprzedaży i obsługi klienta.

Jakim mottem kieruje się Pani w pracy zawodowej?

Kieruję się zestawem izasad, które pozwalają mi podejmować decyzje w zgodzie ze sobą. Główne to: „klient jest partnerem w biznesie”, „cenimy powtarzalną skuteczność”, „nie ma nagród za starania”. Jeśli miałabym wskazać motto, wybrałabym „szczęście sprzyja aktywnym – sprzedawaj i działaj śmiało!”.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty nr 45/2019

Sprzedaż to najbardziej rozwijająca człowieka część biznesu - rozmowa z Andrzejem Cichockim

SS_45_56.jpg

Rozmowa z Andrzejem Cichockim, efektywnym menedżerem, coachem i trenerem biznesu

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 44/2019

W naszej firmie nie ma szefa - rozmowa z Adamem Matysiakiem

SS_44_52.jpg

Rozmowa z Adamem Matysiakiem, założycielem, CEO i turkusowym liderem software house’u HighSolutions

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 43/2019

Czego oczekują nabywcy i co zaniedbują dostawcy?

SS_43_50.jpg

Wywiad z Piotrem Bieniem z Infoteam Consulting Poland, Michałem Kotem z IQS oraz Michałem Skurowskim z Livespace. Firma konsultingowa Infoteam Consulting AG od ponad 30 lat bada wzajemne oczekiwania nabywców i dostawców na rynku sprzedaży B2B na całym świecie. Jesienią 2018 r. we współpracy z Wydawnictwem Explanator – wydawcą m.in. czasopisma „Szef Sprzedaży”, Livespace – producentem CRM-u nowej generacji oraz Grupą IQS oferującą profesjonalne badania rynkowe, opublikowała najnowszą edycja badań przeprowadzonych w Polsce.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama