Szef Sprzedaży 11/2013

SS_11.jpg

Trudne sytuacje sprzedażowe

Nieustanne rozwijanie się, podnoszenie poprzeczki oraz wytrwałe dążenie do celu to codzienność dla wszystkich pracujących w sprzedaży. Zawód handlowca wymaga, by ciągle rozwijać swój warsztat, analizować stosowane metody i eliminować niewłaściwe zachowania. Dlatego w najnowszym wydaniu magazynu proponujemy Państwu ciekawe spojrzenie na proces sprzedaży z perspektywy nie tylko sprzedawcy (Trudne sytuacje sprzedażowe), ale też klienta (Kliencie, nie irytuj się, czyli denerwujący handlowiec w akcji).

Zapraszam również do lektury pozostałych artykułów, m.in. o dywersyfikacji jako sposobie na zwiększenie konkurencyjności firmy i sprzedaży (na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego), o motywowaniu pracowników, a także o karach porządkowych i sposobach na sprzedawców, którzy sobie nie pomagają.

11. numerem „Szefa Sprzedaży” otwieramy trzeci rok wydawania pisma. Miło mi poinformować, że na ten nowy rok zaplanowaliśmy dla Państwa dużo atrakcji i już cieszymy się na możliwość zaprezentowania ich Państwu.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Polecamy

Archiwum