Szef Sprzedaży 12/2014

SS_12.jpg

Skuteczność w sprzedaży 4 sprawdzone strategie

Podstawą sukcesu każdego przedsięwzięcia biznesowego i każdej firmy jest nie tylko wypracowanie strategii działania i jej skuteczne wdrożenie, ale też nieustanne doskonalenie i dopasowywanie do sytuacji na rynku. Zachęcam Państwa zatem do zapoznania się z prezentowanymi na łamach numeru inspirującymi strategiami.

Jednym z najlepszych strategów, wizjonerów i menedżerów był, o czym nie wszyscy wiedzą, Walt Disney. Warto docenić potencjał strategii Disneya przy rozwijaniu pomysłów i rozwiązywaniu problemów, traktując ją jako alternatywę dla dobrze znanej burzy mózgów.

Jako że istotą skutecznej strategii jest odróżnienie firmy od konkurencji i tworzenie jej unikalności, w przypadku małych, lokalnych firm szansą na sukces w tym obszarze jest znalezienie niszy rynkowej. Przyglądamy się takim poszukiwaniom oraz analizie ryzyka na przykładzie niewielkiego biura podróży.

W numerze znajdą Państwo także kluczowe pytania i odpowiedzi będące równocześnie zbiorem wskazówek pomocnych przy budowaniu nowoczesnej strategii dotarcia do rynku (na przykładzie branży FMCG) oraz przy ustalaniu optymalnego planu sprzedaży.

Zapraszam również do lektury pozostałych artykułów, m.in. o przydatności w negocjacjach zarówno umiejętności miękkich, jak i mobilnych aplikacji oraz o skutecznym udzielaniu informacji zwrotnej.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Szkolenie, Doskonalenie, Rozwój

Polecamy

Archiwum