Szef Sprzedaży 15/2014

SS_15.jpg

Jak odzyskać klienta, który już raz się zawiódł?

Wielu szefów sprzedaży skupia dużą uwagę na pozyskaniu nowych klientów, zapominając jednocześnie o tych, którzy już nimi są. Tymczasem zaniedbując starych klientów, stwarzasz szansę konkurencji na zwiększenie sprzedaży Twoim kosztem. Dlatego warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić: dlaczego klienci od nas odchodzą? W bieżącym numerze omawiamy cztery najczęstsze powody utraty klientów, wynikające z błędów w dziedzinie rozwijania relacji, oraz prezentujemy strategię, która pozwoli odzyskać klienta i jego zaufanie.

„Szefie, ten produkt jest za drogi! Nie ma opcji, żeby to sprzedać, choćbym stanął na rzęsach…”. Ile razy słyszałeś tę lub inną wymówkę od swojego sprzedawcy? Czy wiesz, jak radzić sobie w podobnych sytuacjach? Jak rozmawiać z handlowcem, który szuka wymówek, i na nowo go zmotywować? Podpowiedź znajdziesz w artykule „«Jakoś nie jestem przekonany do tego produktu…» i inne wymówki handlowców”.

W najnowszym numerze piszemy również o tym, jakie działania podjąć w sytuacji, kiedy zagrożona jest realizacja planu sprzedaży, oraz pokazujemy, jak stworzyć proste narzędzie do graficznej prezentacji wyników sprzedaży w poszczególnych województwach, co ułatwi przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Polecamy

Archiwum