Szef Sprzedaży 36/2018

SS_36.jpg

Zarządzanie rozproszonymi zespołami sprzedażowymi – wyzwania i zagrożenia

Nowy rok to zawsze nowe otwarcie – 365 dni, z których każdy może okazać się przełomowym rozdziałem w historii firmy i przynieść rekordową sprzedaż, czego oczywiście w imieniu całego zespołu redakcyjnego „Szefa Sprzedaży” serdecznie Państwu w 2018 roku życzę.

Aby być dla Państwa jeszcze lepszym wsparciem w codziennej pracy, nasz magazyn również poddaliśmy pewnym zmianom. Wiemy, że czas to dzisiaj jeden z najcenniejszych zasobów, dlatego mamy nadzieję, że odświeżona szata graficzna będzie nie tylko cieszyć Państwa oko, ale też pomoże jeszcze łatwiej odnajdywać w kolejnych numerach interesujące Państwa treści. Kluczowe tematy wydania znajdą Państwo teraz nie tylko na okładce, ale także na grzbiecie czasopisma. Każdy artykuł zaczynać się będzie natomiast od krótkiej listy pytań, na które odpowiedzi znajdują się w jego treści. Zwiększona liczba wyróżnień, tabel i infografik ma za zadanie pomóc w szybkim przyswojeniu najważniejszych informacji. Tak jak do tej pory – treści zawarte w papierowym wydaniu uzupełniać będą dodatkowe teksty i dokumentacja zamieszczane na stronie internetowej www.szef-sprzedazy.pl.

Nie zmienia się również podstawowe założenie czasopisma – nadal chcemy być dla Państwa źródłem wiedzy i inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Z nowym rokiem startujemy więc z dwiema nowymi rubrykami. Pierwsza z nich – Call/Contact Center – poświęcona będzie nowoczesnym kanałom kontaktu firm z ich klientami oraz obsłudze posprzedażowej. Ponieważ nie samą pracą żyje szef sprzedaży, uruchamiamy także rubrykę Lifestyle – w bieżącym numerze krytyk filmowy Wiesław Kot przygotował dla Państwa autorskie zestawienie inspirujących filmów o sprzedaży.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Artykuły

nr 36/2018

Zarządzanie rozproszonymi zespołami sprzedażowymi – wyzwania i zagrożenia

SS_36_08.jpg
  • Jak ustalać cele w zespole rozproszonym?
  • Jak organizować szkolenia i coaching w zespole rozproszonym?
  • Jak motywować pracowników w zespole rozproszonym?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 36/2018

Jak motywować handlowców w strukturze rozproszonej

  • Jakie są zalety i wady struktury rozproszonej w sprzedaży?
  • Czym jest Reiss Motivation Profile sprzedawcy?
  • W jaki sposób zastosowanie systemu motywacji 16 pragnień wpływa na skuteczność rozwoju sprzedawców i budowania zespołów w strukturze rozproszonej?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Time management w zespołach handlowych

SS_36_14.jpg
  • Jak zarządzać czasem w zespole, którego członkowie bardzo się różnią zarówno pod względem charakterów, jak i sposobów pracy?
  • Czym różni się zarządzanie czasem pracy nowego oraz doświadczonego pracownika?
  • W jaki sposób zwykła korkowa tablica może wesprzeć firmowy system CRM?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Ten produkt jest beznadziejny, nie sprzedam go” – jak pracować z takim handlowcem

SS_36_20.jpg
  • Jak pracować nad obiekcjami handlowca dotyczącymi produktu?
  • Jak przekonać handlowca, że cena nie musi odgrywać kluczowej roli przy zakupie produktu?
  • Jak przygotować handlowca do zmiany produktu wiodącego?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Jak pracować z handlowcami, którzy nie chcą umawiać spotkań

SS_36_26.jpg
  • Jak poradzić sobie w sytuacji, gdy handlowcy usiłują unikać dzwonienia?
  • Jakie są najczęstsze problemy związane z unikaniem umawiania spotkań?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Crowdstaffing zmienia rynek rekrutacji w Polsce

SS_36_30.jpg
  • Na czym polega crowdstaffing?
  • W jaki sposób może on być użyteczny dla menedżerów sprzedaży?
  • Jaka jest skuteczność crowdstaffingu na rynku polskim?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 36/2018

Planowanie sprzedaży – jak controlling może wspomóc szefa sprzedaży

Żadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie przetrwać w obecnych warunkach, jeżeli nie planuje swojej przyszłości. O tym nikogo przekonywać nie trzeba. Jednak nawet najlepszy menedżer nie jest w stanie przewidzieć przyszłości, co zresztą nie jest jego zadaniem. Dobra prognoza sprzedaży opiera się na umiejętnej analizie wszystkich istotnych elementów mających znaczenie dla określania planów sprzedażowych....

Czytaj więcej
nr 36/2018

Kiedy lead można uznać za wygenerowany?

SS_36_34.jpg
  • Kiedy lead jest leadem?
  • Dlaczego klienci zostawiają swoje dane?
  • Jaka jest rola lead nurturing w procesie lead generation?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Zrozumieć marketing afiliacyjny

SS_36_39.jpg
  • Czym jest i skąd się wzięła afiliacja?
  • Czy budować własny program partnerski, czy zaufać sieci afiliacyjnej?
  • Jak skutecznie walidować rozliczenia z partnerami afiliacyjnymi?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Houston, mamy problem, czyli jak skutecznie zaktywizować dział sprzedaży

SS_36_44.jpg
  • Jak powinna być prowadzona aktywizacja działu sprzedaży, aby przyniosła zamierzony skutek?
  • Jak używać narzędzi wykorzystujących mechanizmy motywacji, grywalizacji i edukacji do aktywizacji zespołu handlowego?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 36/2018

Segmentacja i zarządzanie relacjami z klientami

Bardzo wiele działań marketingowych i sprzedażowych prowadzonych jest dla grupy odbiorców, która nie jest lub nigdy nie będzie naszymi klientami. Określenie miar produktywności dla każdej grupy odbiorców pozwala na lepszą kontrolę celowości podejmowanych działań oraz na rozliczanie budżetów, a w konsekwencji prowadzi do obniżenia kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Identyfikacja klientów pozwala...

Czytaj więcej
nr 36/2018

Klient ambasadorem marki

SS_36_64.jpg
  • Jak pozyskać ambasadorów marki?
  • W jaki sposób angażować zadowolonych klientów do polecania naszych rozwiązań biznesowych, usług lub produktów?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 36/2018

Klient przejmuje władzę

  • Jak wygląda piramida oczekiwań współczesnego klienta?
  • Na jakich fundamentach opiera się strategia klientocentryczna?
  • Jakimi zasadami działania kierują się światowi liderzy klientocentryzmu? 
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 36/2018

Pułapki zarządzania na odległość

  • Jakie są najczęstsze problemy wynikające z zarządzania na odległość?
  • Jak walczyć z brakiem poczucia wspólnej misji i identyfikacji z firmą u pracowników z zespołów rozproszonych?
  • Jak zapobiegać wysokiej rotacji pracowników w zespołach rozproszonych? 
Czytaj więcej
nr 36/2018

Dodatek Mapa 3D – graficzna prezentacja wyników rozproszonych zespołów handlowców

SS_36_52.jpg
  • Jak przedstawić dużą ilość danych, aby raport był czytelny dla odbiorcy?
  • Do czego służy dodatek w Excelu, jakim jest PowerMap?
  • Jak wizualizować zmiany wyników na mapie w czasie?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Metody numeryczne wykorzystywane w pricingu

SS_36_60.jpg
  • Jakie ważne pod względem ustalania polityki cenowej informacje można uzyskać z zasobów danych transakcyjnych realizowanych w różnych okresach i przy różnych cenach?
  • Jak przygotować odpowiednią strukturę danych?
  • Jak dokonać skutecznej segmentacji klientów, korzystając z danych transakcyjnych?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Wprowadzenie nowego produktu do sieci handlowej: oczywiste pytania, nieoczywiste odpowiedzi

SS_36_92.jpg
  • Co możesz zrobić, gdy kupiec zada pytanie: „Na jaki obrót mogę liczyć?”
  • Jak odpowiedzieć na pytanie kupca: „Co będę miał z tego, że pana produkt będzie reklamowany w prasie i w TV?”
  • W jaki sposób odpowiedzieć na pytanie kupca: „Jak chcą państwo wspierać ten zupełnie nowy produkt?”
Czytaj więcej
nr 36/2018

Dlaczego odkładamy sprawy na później i jak tego uniknąć

SS_36_78.jpg
  • Na czym polega pułapka pakietowania i jak przestać w nią wpadać?
  • Jak planować językiem działania?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Zmiany w RODO i e-Privacy

SS_36_87.jpg
  • Jakie zmiany istotne z punktu widzenia szefa sprzedaży wprowadza RODO?
  • Na czym polega „prawo do bycia zapomnianym”?
  • Czego dotyczy rozporządzenie e-privacy?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Postawić klienta w centrum uwagi – rozmowa z Arturem Chmielewskim

Wywiad z Arturem Chmielewskim, dyrektorem zarządzającym Avaya Poland, na temat wyzwań, przed jakimi staje obecnie branża telekomunikacyjna.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 36/2018

Targi eHandlu z rekordową frekwencją

SS_36_04.jpg

8 listopada w Warszawie odbyła się trzynasta edycja Targów eHandlu. EXPO XXI ugościło największy event branży e-commerce w Polsce.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 36/2018

12 aspektów skutecznej sprzedaży

SS_36_05.jpg

12 aspektów skutecznej sprzedaży

To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych ze sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 36/2018

Zaplanuj styczeń i luty

Czytaj więcej
nr 36/2018

Jak wejść na rynki zagraniczne i zapewnić doskonałą obsługę klienta

SS_36_70.jpg
  • Jakie są uwarunkowania obsługi klienta zagranicznego?
  • Czym w praktyce różni się obsługa klienta marki globalnej i lokalnej?
  • Jak stworzyć dobrze funkcjonujące centrum obsługi klienta zagranicznego?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Customer service automation, czyli co i jak oddać w ręce robotów

SS_36_74.jpg
  • Czy obsługa klienta ma coś wspólnego ze sztuczną inteligencją?
  • Dlaczego warto stosować automatyzację i sztuczną inteligencję w biznesie?
Czytaj więcej
nr 36/2018

Wszystko na sprzedaż

SS_36_84.jpg

Filmy o handlowcach przekonują, że handlowanie to sztuka, handlowcem trzeba się urodzić.

Czytaj więcej

Reklama