Pozornie sytuacja wydaje się pod pełną kontrolą: dział handlowy jest duży i prężny, zasiadają w nim same sprzedażowe asy, sprzedawane produkty/usługi mają wiele zalet, którymi można przyciągnąć klientów… a jednak sprzedaż kuleje. Znasz to ze swojej firmy? Sprawdź, czy nie pojawił się w niej któryś z najczęstszych blokerów sprzedaży! Czym one są, jak je identyfikować i w jaki sposób sobie z nimi radzić pisze w naszym Temacie numeru Tomasz Kalko. Kilka słów uzupełnienia z perspektywy handlowca dodaje natomiast Tomasz Targosz.
Jednym z najczęstszych blokerów już w trakcie rozmowy z klientem staje się cena. „Dla nas liczy się tylko cena, jeśli nie dostaniemy rabatu, to nie mamy o czym rozmawiać” – który z handlowców nie usłyszał takiego zdania z ust klienta? Jak bronić ceny i nie poddawać się takim sugestiom podpowiadają w swoich artykułach Łukasz Fiuczyński i Marta Woźny-Tomczak. Negocjacyjne know-how, które pomoże podczas wyjątkowo trudnej dyskusji z klientem znajdziecie również w tekście Magdaleny Siennickiej „Trudne negocjacje – jak wyjść z nich obronną ręką”.
Jak zwykle polecam także sekcję poświęconą e-commerce. Tym razem znajdziecie w niej: podpowiedzi, jak wykorzystać dane o zachowaniach klientów online do sprzedaży offline, przykłady wykorzystania NFT i metaverse w e-commerce, konkretnie w branży fashion, a także wskazówki, w jaki sposób Akt o Usługach Cyfrowych wpłynie na branżę e-commerce.
Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF Kup wydanie drukowaneJakie są zasady sprzedawców, którzy niezależnie od produktu / usługi, zawsze osiągają sukces? Patryk Jasiński nazywa takie osoby wilkami sprzedaży. W swojej najnowszej książce zebrał aż 121 metod podzielonych na 4 kategorie: mental, doświadczenie, metody, zasady, które razem tworzą spójną całość i wprowadzają w świat prawdziwych wilków sprzedaży.
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na to, jak jesteśmy odbierani. Vanessa van Edwards odkrywa przed nami sekretny język sygnałów społecznych, które stale nam umykają. Wskazuje także, co zrobić, aby wzmocnić pewność siebie, zdobyć szacunek oraz wywrzeć większy wpływ na innych.
Znudzone małpy, kreatywne misie w strojach znanych marek odzieżowych jako NFT zapraszają do swoich elitarnych klubów. Cyfrowe bliźniaki, cyberinfluencerzy, a może jeden dzień e-commerce z wątkami fashion i beauty w 2040 roku? Kamila Gębik zabiera nas w świat prognoz i predykcji związanych z przyszłością branży e-commerce i naszych zakupów online. Slow fashion ze Skandynawii czy fast fashion z Azji?...
Barry Nalebuff, ekspert z Yale, prezentuje swoje radykalne, ale oparte na zasadach i sprawdzone podejście, które określa, co naprawdę jest stawką w każdych negocjacjach. Gwarantuje przy tym, że dostaniemy swoją połowę tortu przy stole.
Rozmowa z Mariuszem Mrozem, trenerem i przedsiębiorcą w branży fitness HISTORIA SUKCESU Jestem przedsiębiorcą, który od ponad 8 lat sprzedaje swoje usługi w branży fitness, buduje markę Trener Mariusz Mróz oraz tworzy agencję fitness influencerów fit elite. Uwielbiam szukać i testować nowe rozwiązania i w taki sposób rozwijać swoją firmę. Przeszedłem kilka kryzysów w biznesie i wierzę...
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.