Aktualizacja 19.03.2024

Serwis magazynu "Szef Sprzedaży" to dokładnie: 1772 (+17) artykułów oraz 543 (+2) autorów.

Najnowsze wydanie 1/2024 (styczeń-marzec)

W dobrej ofercie, prócz miłych dla ucha obietnic, znajdują się też twarde dowody pokazujące, jak firma spełnia te obietnice. Dobra oferta to taka, która prezentuje wysoki poziom, zarówno pod względem wyglądu, jak i sposobu przedstawiania produktów i usług. To wszystko wiemy... Tylko co, jeśli nasza oferta spełnia wszystkie powyższe standardy, a jednak nie przekona odbiorcy, żeby wybrał właśnie nasz produkt/usługę? Nawet najlepsza, bezbłędnie przygotowana oferta nigdy nie powinna być wysyłana na maila klienta bez omówienia jej treści.
Więcej na ten temat w artykule pt.: Jak przedstawić ofertę i wyprzedzić konkurencję – jedna rzecz, która zostawi innych w tyle, w którym opisuje dwa kroki pozwalające uniknąć stwierdzenia klienta, że „Tyle tego mam na mailu, że nawet nie spojrzałem”. Wystarczy umówić się na video call, na wizytę lub rozmowę telefoniczną. Omówić całą treść oferty. Przy okazji klient będzie mógł zadać pytania o to, czego mogło zabraknąć w naszej propozycji. A jeśli klient nie może rozmawiać? W takiej sytuacji wystarczy załączyć do maila nagranie oferty wideo.
Zachęcamy do przetestowania, koniecznie po lekturze tematu numeru bieżącego wydania magazynu. W wydaniu również polecamy artykuły nt. metod rozwiązywania konfliktów w zespole oraz strategii content & SEO w 2024 r.

Polecamy

Szkolenia

  • EXCEL dla finansistów

    Zespół ekspertów
    EXCEL dla finansistów

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które biegle posługują się narzędziem Excel a chcą poszerzyć swoją wiedzę na poziomie eksperckim...

    Szkolenie on-line, 14.05.2024

Reklama

Partnerzy

Przejdź do

Temat numeru

nr 1/2024

Jak przedstawić ofertę i wyprzedzić konkurencję ‑ jedna rzecz, która zostawi innych w tyle

Jak przedstawić ofertę i wyprzedzić konkurencję - jedna rzecz, która zostawi innych w tyle
  • Dlaczego wysyłanie oferty na maila to kiepski pomysł?
  • Kiedy klient zwraca uwagę „tylko” na cenę?
  • Co zrobić, aby dobrze sprofilowany klient zapoznał z ofertą i nie szukał tylko oceny?
Czytaj więcej
nr 1/2024

Oferta na 6, czyli jak zrobić dobre wrażenie

Oferta na 6, czyli jak zrobić dobre wrażenie
  • Jak oferta przyciąga klientów wyglądem i treścią?
  • Jakich błędów w ofercie należy się wystrzegać?
  • Dlaczego dobra oferta sprzedaje?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Tworzenie treści z ChatGPT od A do Z

Tworzenie treści z ChatGPT od A do Z
  • Dlaczego we współpracy z ChatGPT kluczowy jest fact-checking?
  • Jak formułować zapytania (prompty) dla ChatGPT, by uzyskać oczekiwane wyniki?
Czytaj więcej

Dream Team

nr 1/2024

Konflikty w zespole ‑ przyczyny i rozwiązania

Konflikty w zespole - przyczyny i rozwiązania
  • Dlaczego rozwój umiejętności relacyjnych jest tak ważny w pracy handlowca?
  • Jak rozwiązywać konflikty między pracownikami zespołu oraz z pracownikami z innych działów?
  • Jak się mądrze spierać, żeby się głupio nie kłócić?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

3 powody, które sprawią, że klient poleci cię innym ludziom

3 powody, które sprawią, że klient poleci cię innym ludziom
  • Jak wykorzystać pocztę pantoflową na swoją korzyść?
  • Gdzie rozsiewać informacje o swoim produkcie, by trafił do zainteresowanych zakupem?
  • Jak pokazać swoją usługę, by klient zrozumiał, że to MY jesteśmy jego najlepszym wyborem?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Jak wybierać talenty do zespołu sprzedażowego?

Jak wybierać talenty do zespołu sprzedażowego?
  • Jak znaleźć najlepszych handlowców do swojego zespołu?
  • Jak sprawić, żeby pozostali w firmie?
  • Jakich kompetencji potrzeba, aby zespół odniósł sukces?
Czytaj więcej

Strategie

nr 1/2024

Tajemnica sprzedażowego copywritingu

Tajemnica sprzedażowego copywritingu
  • Jak zbudować ofertę w 10 minut i pokazać nie tylko cenę?
  • Gdzie marketing spotyka się ze sprzedażą?
  • Jak konstruować skuteczne komunikaty CTA?
Czytaj więcej
nr 1/2024

7 sposobów wykorzystania AI w zespołach sprzedażowych: doświadczenie kierownika

7 sposobów wykorzystania AI w zespołach sprzedażowych: doświadczenie kierownika
  • Jak dział sprzedaży może wykorzystać sztuczną inteligencję w codziennych zadaniach?
  • Czy można pracować z kodem i formułami, jeśli nie masz czasu lub nawet podstawowej wiedzy?
  • Jakie konkretnie zadania wykona szef sprzedaży ze wsparciem AI?
Czytaj więcej
nr 1/2024

Bo copywriting to sprzedaż

Bo copywriting to sprzedaż
Czytaj więcej

Relacje z klientem

nr 1/2024

Tak, ale...

Tak, ale...
  • Jak komunikować klientowi, że nie ma racji, a jednocześnie zatrzymać go przy sobie?
  • Dlaczego klienci nie ufają podpowiedziom sprzedawcy?
  • Jak nie urazić klienta używaną argumentacją?
Czytaj więcej
nr 1/2024

Klienci z różnych stron świata: Słowenia

Klienci z różnych stron świata: Słowenia
  • Czym charakteryzują się Słoweńcy jako partnerzy biznesowi?
  • W jakich obszarach są podobni, a w jakich odmienni?
  • Jakie zachowania ułatwią nam negocjacje ze Słoweńcami, a jakie utrudnią?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Zaufanie ‑ jedna z najważniejszych walut w sprzedaży

Zaufanie - jedna z najważniejszych walut w sprzedaży
  • Jak budować zaufanie klienta w sprzedaży detalicznej?
  • Jakie 4 elementy wpływają na zaufanie klienta w handlu?
  • W jaki sposób zazwyczaj tracimy zaufanie klienta?
Czytaj więcej

Dobre praktyki

nr 1/2024

Kto się nie rozwija, ten się cofa. Jak handlowiec może dbać o swój rozwój?

Kto się nie rozwija, ten się cofa. Jak handlowiec może dbać o swój rozwój?
  • Jak unikać czynników demotywujących w pracy handlowca?
  • Jakie są skuteczne sposoby, aby uniknąć wypalenia zawodowego?
  • Co nam daje wyznaczanie sobie celów i jak te cele powinny być opisane?
Czytaj więcej
nr 1/2024

Lekcje przywództwa ‑ od przedsiębiorcy dla przedsiębiorców

Lekcje przywództwa - od przedsiębiorcy dla przedsiębiorców
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Jak podzielić tort?

Jak podzielić tort?
  • Co pizza i tort mają wspólnego z negocjacjami?
  • Na czym polegają perspektywa siły i perspektywa sprawiedliwości?
  • Dlaczego tak trudno jest określić właściwy przedmiot negocjacji?
Czytaj więcej

Paragrafy

nr 1/2024

Prawne aspekty akcji promocyjnych

Prawne aspekty akcji promocyjnych
  • Jakie są najważniejsze formy akcji promocyjnych oraz cechy każdej z nich?
  • Która akcja promocyjna może być przeprowadzana w formie przyrzeczenia publicznego, a która w formie umowy?
  • Czym jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Kontrola trzeżwości pracowników ‑ istotna zmiana pracy

Kontrola trzeżwości pracowników - istotna zmiana pracy
  • Jak wprowadzić w zakładzie pracy kontrolę trzeźwości pracowników zgodnie z nowelizacją Kodeksu pracy?
  • Z jaką częstotliwością można prowadzić taką kontrolę?
  • Jakiej dokumentacji wymaga prowadzenie kontroli trzeźwości pracowników?
Czytaj więcej
nr 4/2023

Open source w praktyce ‑ o czym należy pamiętać

Open source w praktyce - o czym należy pamiętać
  • Co powinniśmy wziąć pod uwagę, korzystając z wolnego oprogramowania?
  • Czy warto korzystać z licencji open source?
  • Jak zarządzać ryzykiem w przedsiębiorstwie?
Czytaj więcej
nr 60/2022

Jak sobie radzić z tremą przed wystąpieniem publicznym

Jak sobie radzić z tremą przed wystąpieniem publicznym
  • Jakie ćwiczenia pomogą zapanować nad tremą?
  • Co zrobić, gdy całe ciało alarmuje: „stresuję się tym wystąpieniem”?
  • W jaki sposób odpowiednia postawa i mimika mogą nam pomóc w walce z tremą?
Czytaj więcej
nr 59/2021

Atrybucja w sprzedaży i zarządzaniu

Atrybucja w sprzedaży i zarządzaniu
  • Czym jest atrybucja i jakie znaczenie ma w sprzedaży?
  • Na czym polegają błędy atrybucji?
  • Czym atrybucja wewnętrzna różni się od zewnętrznej i jakie konsekwencje mają oba te typy?
Czytaj więcej
nr 58/2021

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?

W jaki sposób przygotować swoją firmę do pozyskiwania leadów?
  • Jak przygotować kampanię leadową?
  • Jak zwiększyć sprzedaż z pozyskanych leadów?
  • Jak zautomatyzować procesy sprzedażowe w swojej firmie?
Czytaj więcej

Ludzie sprzedaży

nr 1/2024

Widzew. Razem tworzymy siłę ‑ serial o przywództwie

Widzew. Razem tworzymy siłę - serial o przywództwie

W 2015 roku Widzew Łódź, jeden z najbardziej znanych i zasłużonych polskich klubów piłkarskich zbankrutował. Od tego czasu rozpoczęła się żmudna droga odbudowy. O jednym z etapów tej podróży opowiada dokumentalny serial produkcji Canal Plus. Ale niech nas nie zwiedzie „pierwsze dno”, bo nie jest jedyne. Serial ten jest genialnym studium przywództwa. Powinien go obejrzeć każdy szef sprzedaży oraz...

Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Kto pyta, ten rządzi

Kto pyta, ten rządzi

– wywiad z Rafałem Błachowskim, trenerem sprzedaży, autorem książki „Porozmawiajmy o sprzedaży”

Czytaj więcej
nr 4/2023

Ekscytacja etapem testów

Ekscytacja etapem testów

Rozmowa z Mariuszem Mrozem, trenerem i przedsiębiorcą w branży fitness HISTORIA SUKCESU Jestem przedsiębiorcą, który od ponad 8 lat sprzedaje swoje usługi w branży fitness, buduje markę Trener Mariusz Mróz oraz tworzy agencję fitness influencerów fit elite.  Uwielbiam szukać i testować nowe rozwiązania i w taki sposób rozwijać swoją firmę. Przeszedłem kilka kryzysów w biznesie i wierzę...

Czytaj więcej

Wydarzenia i trendy

nr 1/2023

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców

Storytelling w sprzedaży. Pięć najlepszych książek dla handlowców
  • Gdzie szukać inspiracji do udoskonalania swoich umiejętności storytellingowych?
  • Jak sprawić, aby klient coś sobie wyobraził?
  • Dlaczego niektóre historie przykuwają uwagę, a niektóre zostają zapomniane?
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA

Forum Szefów Sprzedaży: Szef sprzedaży w świecie VUCA
Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 65/2022

Uwolnij potencjał pracowników

Uwolnij potencjał pracowników
Czytaj więcej

Lifestyle

nr 65/2022

Jak edukować pracowników w zakresie etycznych zachowań w sprzedaży?

Jak edukować pracowników w zakresie etycznych zachowań w sprzedaży?
  • Czego oczekują klienci od handlowców?
  • Dlaczego etyka w sprzedaży się opłaca?
  • Dlaczego niewielu organizacjom udaje się budować przewagę konkurencyjną w oparciu o etykę?
Czytaj więcej
nr 64/2022

Inspiruj do działania

Inspiruj do działania
  • Jak przekonać zespół, że warto podejmować aktywności, zanim te staną się konieczne?
  • Jakie „nie”-działania pustoszą sprzedaż?
  • Jak przejąć inicjatywę i utrzymać w zespole pęd we właściwym kierunku?
Czytaj więcej
nr 64/2022

Jakie biuro, taka praca?

Jakie biuro, taka praca?
  • Jak zaprojektować gabinet, który będzie sprzyjał efektywności zawodowej?
  • Czy cena kupowanego wyposażenia ma znaczenie?
  • Jak zadbać o komfort pracowników w przestrzeni typu open space?
Czytaj więcej

Digital Marketing

nr 1/2024

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do projektowania UX oraz UI?

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do projektowania UX oraz UI?
  • Jakie są korzyści i wyzwania w zastosowaniu AI do projektowania interfejsów i doświadczeń użytkowników?
  • Jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do projektowania doświadczeń użytkowników oraz interfejsów dla stron i sklepów internetowych?
  • Jakie wyzwania wiążą się z projektowaniem UX oraz UI ze sztuczną inteligencją i jak sobie z nimi radzić?
Czytaj więcej
nr 1/2024

Strategia Content & SEO w 2024 ‑ integracja AI w marketingu cyfrowym

Strategia Content & SEO w 2024 - integracja AI w marketingu cyfrowym
  • W jaki sposób hiperpersonalizacja i marketing konwersacyjny rozwinie się dzięki AI?
  • Dlaczego warto wykorzystać wideo, podcasty czy interaktywne treści w działaniach content marketingowych?
  • Jak dostosować treści i strategię SEO do aktualnych trendów i oczekiwań odbiorców?
Czytaj więcej
nr 5-6/2023

Zakup oprogramowania w chmurze ‑ na co zwrócić uwagę? Wskazówki prawnika

Zakup oprogramowania w chmurze - na co zwrócić uwagę? Wskazówki prawnika
  • Czym jest oprogramowanie SaaS?
  • Jaki jest charakter prawny umowy w modelu SaaS?
  • Co zawrzeć w jej treści?
Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.