Pytania i odpowiedzi

no. 45/2019

Pracownik urażony przez szefa, czyli komunikacja po kwadracie

SS_45_88.jpg
  • Na czym polega kwadratowy model komunikacji?
  • Co oznacza określenie „słyszeć czworgiem uszu” i jaki ma to związek z relacjami szef – pracownik?
  • Czym jest kwadratowa klarowność?
Read more
no. 44/2019

Zarządzanie pracownikami starszymi od siebie

SS_44_88.jpg
  • Jakie cechy lidera mogą być pomocne w zarządzaniu pracownikami starszymi od siebie?
  • Na czym polega przywództwo służebne i kiedy warto wdrożyć ten model?
  • Jakich zachowań unikać w zarządzaniu osobami 50+?
Read more
no. 42/2019

Jak rozwijać kompetencje doświadczonych handlowców?

SS_42_86.jpg
  • W jaki sposób szef sprzedaży może wspierać rozwój kompetencji swoich handlowców?
  • Dla kogo odpowiednią metodą kształcenia będzie self directed learning?
  • Jakie metody kształcenia najlepiej sprawdzą się w przypadku doświadczonych pracowników z długim stażem?
Read more
no. 39/2018

Jak zaprojektować nowy system płacowy i premiowy w dziale sprzedaży?

SS_39_92.jpg
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu polityki wynagradzania w dziale sprzedaży?
  • Jak właściwie określić mierniki efektywności sprzedawców?
  • Jakie kryteria wziąć pod uwagę przy projektowaniu „krzywej premiowej”?
Read more
no. 38/2018

Jak ocenić, czy system premiowy w firmie jest skuteczny?

SS_38_92.jpg
  • Od czego zacząć diagnozę skuteczności systemu premiowego?
  • Jakie są najczęstsze niezgodności pomiędzy oczekiwanymi przez firmę zachowaniami a celami systemu premiowego?
Read more
no. 37/2018

Ucz swoich handlowców matematyki handlowej

SS_37_92.jpg
  • Czego handlowcy nie powinni robić podczas negocjacji z kupcami?
  • Jak powinien zareagować handlowiec, kiedy kupiec pyta o ryzyko braku sprzedaży?
Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama