Pytanie: Jestem właścicielem szkoły językowej o ugruntowanej pozycji, funkcjonującej na rynku kilkanaście lat. Specjalizujemy się w kursach biznesowego języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego. Ja osobiście i mój pracownik zajmujemy się sprzedażą naszych usług do firm, które nie są jeszcze naszymi klientami – korzystają z usług innych szkół językowych lub w ogóle nie korzystają z tego typu usług, ale według naszej oceny mają potencjał w tym zakresie. Udaje nam się umawiać na spotkania, podczas których przedstawiamy naszą ofertę. Nie odbiega ona jakością i ceną od konkurencji i nawet widzimy zainteresowanie oraz pozytywny odzew na precyzyjne dopasowanie do potrzeb danej firmy, ale na tym często się kończy. Klienci odbierają od nas telefony, odpowiadają na maile, ale nie podejmują żadnych decyzji, przekładają je na później. Jak zaradzić tej sytuacji?
Jest kilka stwierdzeń w liście czytelnika, które zwracają uwagę i potencjalnie wpływają na to, że klient nie podejmuje decyzji zakupowej.
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.