Pytanie: Jestem KAM-em. Nie mam dobrego kontaktu z kupcem sieci. Dzwonię, piszę i nic. Jestem sfrustrowana. Dlaczego kupiec, który dostaje ode mnie świetną ofertę, nie reaguje? Dlaczego po pierwszym zainteresowaniu milczy? Mam namiar na szefa tego kupca. Co robić? Czy warto skontaktować się z nim bezpośrednio
Problem opisany przez czytelniczkę nie należy wcale do rzadkości. W trakcie mojej pracy na stanowiskach kupca i szefa kupców w wiodących sieciach FMCG zdarzało się, że zdesperowany dostawca próbował przebić się ze swoją sprawą do kierownictwa.
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.