Pytanie: Pracujemy z dużymi sieciami sklepów – zarówno specjalistycznych, jak i hipermarketami – dostarczając do nich mały sprzęt AGD. Część moich przedstawicieli handlowych spotyka się z problemem zastoju naszych produktów na półkach. Ich zdaniem, to efekt tego, że nasze produkty mają mniej atrakcyjne ceny. Jednak z moich obserwacji wynika, że lepiej sprzedają się produkty konkurencji, które wcale nie mają niższych cen. Interweniujemy w sklepach, ale spotykamy się z obojętnością. Zauważyliśmy, że faworyzują tych dostawców, którzy dają popularniejsze produkty i
Z treści listu wnioskuję, że przedstawiciele dostawcy podejmują interwencje w momencie, gdy produkt się nie sprzedaje, i skupiają się na rozmowach z menedżerami sklepu. Jeśli tak, to, po pierwsze, działanie jest spóźnione, a po drugie – rozmowy z menedżerami niekoniecznie są najlepszą drogą do sukcesu, a przynajmniej nie od nich powinno się zaczynać.
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.