W opracowaniu „Barometr e-commerce 2016” eksperci Sociomantic Labs prognozują, że rynek e-commerce w Polsce w 2016 r. wzrośnie o 15% i osiągnie wartość 35,8 mld zł, a w 2020 r. przekroczy poziom 63 mld zł, z kolei liczba sklepów internetowych w naszym kraju wzrośnie w tym roku o 7% i przekroczy poziom 23,5 tys., a w 2020 r. ponad 30 tys. Dlaczego więc tak wiele sklepów internetowych w Polsce upada?
Postępujący rozwój technologii oraz ewolucja przyzwyczajeń konsumentów sprawiają, że z roku na rok rośnie liczba osób decydujących się na zakupy przez Internet. W sklepach online można kupić praktycznie wszystko z dowolnej branży, nie zważając na granice geograficzne, dzień tygodnia, godzinę i miejsce, w którym się przebywa. Zakupy online wpisują się w tendencje współczesnego świata, w którym statystyczny kupujący cechuje się potrzebą maksymalnej optymalizacji czasu, dążeniem do ciągłego podnoszenia komfortu życia i funkcjonowaniem w ciągłym pośpiechu.
Pozostałe 92% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułuMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.